
Με το πρώτο τρίμηνο του 2016 να είναι μακράν το χειρότερο των τελευταίων 30 ετών, κυρίως λόγω της μειωμένης τιμής των ημερήσιων ναύλων, οι οποίοι παρέμειναν κάτω του λειτουργικού κόστους, καθώς και λόγω της δραματικής μείωσης της αξίας των πλοίων, η ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk Carriers Corp., συμφερόντων του κ. Πέτρου Παππά, ανακοίνωσε ζημίες στα οικονομικά της αποτελέσματα.
Πιο συγκεκριμένα, η Star Bulk Carriers Corp., ανακοίνωσε πως παρότι ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $46,3 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση 1,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015, οι καθαρές ζημίες προ φόρων αυξήθηκαν κατά 22% στα $14 εκ., ενώ οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους άγγιξαν τα $48,8 εκ., καταγράφοντας αύξηση 21%.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πέτρος Παππάς, ανακοίνωσε πως η στρατηγική της εταιρείας για επαναφορά στην κερδοφορία, βασίζεται σε δύο κύριους άξονες. Ο πρώτος άξονας είναι η υιοθέτηση πρακτικών για μείωση των λειτουργικών εξόδων και αύξηση της αποτελεσματικότητας, στρατηγική η οποία οδήγησε το 2016 σε μείωση των μέσων ημερήσιων λειτουργικών εξόδων ανά πλοίο σε $3.591.
Ο κ. Παππάς, όρισε ως δεύτερο άξονα, τις διαδικασίες διαπραγματεύσεων με τις τράπεζες, οι οποίες θα εξασφαλίσουν την απαραίτητη ρευστότητα στην εταιρεία, τουλάχιστον μέχρι το 2019.
Η Star Bulk ιδρύθηκε από τον Πέτρο Παππά, ενώ τον Ιούνιο του 2014 συγχωνεύτηκε με την Oceanbulk Carriers. Η εταιρεία, διαχειρίζεται στόλο 70 πλοίων, ενώ έχει υπό ναυπήγηση πέντε (5) ακόμα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Φωτό: www.starbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ