
Με το πρώτο τρίμηνο του 2016 να είναι μακράν το χειρότερο των τελευταίων 30 ετών, κυρίως λόγω της μειωμένης τιμής των ημερήσιων ναύλων, οι οποίοι παρέμειναν κάτω του λειτουργικού κόστους, καθώς και λόγω της δραματικής μείωσης της αξίας των πλοίων, η ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk Carriers Corp., συμφερόντων του κ. Πέτρου Παππά, ανακοίνωσε ζημίες στα οικονομικά της αποτελέσματα.
Πιο συγκεκριμένα, η Star Bulk Carriers Corp., ανακοίνωσε πως παρότι ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $46,3 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση 1,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015, οι καθαρές ζημίες προ φόρων αυξήθηκαν κατά 22% στα $14 εκ., ενώ οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους άγγιξαν τα $48,8 εκ., καταγράφοντας αύξηση 21%.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πέτρος Παππάς, ανακοίνωσε πως η στρατηγική της εταιρείας για επαναφορά στην κερδοφορία, βασίζεται σε δύο κύριους άξονες. Ο πρώτος άξονας είναι η υιοθέτηση πρακτικών για μείωση των λειτουργικών εξόδων και αύξηση της αποτελεσματικότητας, στρατηγική η οποία οδήγησε το 2016 σε μείωση των μέσων ημερήσιων λειτουργικών εξόδων ανά πλοίο σε $3.591.
Ο κ. Παππάς, όρισε ως δεύτερο άξονα, τις διαδικασίες διαπραγματεύσεων με τις τράπεζες, οι οποίες θα εξασφαλίσουν την απαραίτητη ρευστότητα στην εταιρεία, τουλάχιστον μέχρι το 2019.
Η Star Bulk ιδρύθηκε από τον Πέτρο Παππά, ενώ τον Ιούνιο του 2014 συγχωνεύτηκε με την Oceanbulk Carriers. Η εταιρεία, διαχειρίζεται στόλο 70 πλοίων, ενώ έχει υπό ναυπήγηση πέντε (5) ακόμα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Φωτό: www.starbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ