
Η χωρητικότητα των δεξαμενών αποθήκευσης πετρελαίου στον πετρελαϊκό λιμένα Khalij Fars Oil Port αναμένεται να αυξηθεί από τους 300 χιλιάδες στους 1,8 εκατομμύρια τόνους, μετά την ολοκλήρωση των επενδύσεων που έγιναν από τον ιδιωτικό τομέα.
Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένων και Ναυτιλίας του Ιράν (PMO), Mohammad Saeednejad, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στις υπό κατασκευή λιμενικές εγκαταστάσεις του Khalij Fars Oil Port στην επαρχία Hormozgan του Ιράν (ιρανικές ακτές των Στενών του Ορμούζ), όπου επιθεώρησε τα έργα των δεξαμενών αποθήκευσης, των αγωγών μεταφοράς πετρελαίου, τις εγκαταστάσεις πυρόσβεσης καθώς και των νέων προβλητών.
Εκτιμάται από τις δέκα νέες προβλήτες του λιμένα θα διακινείται και εξάγεται μία ευρεία γκάμα πετρελαϊκών προϊόντων, όπως καύσιμα, βενζίνη, πετρέλαια παραφινικής βάσης καθώς και πίσσα, ενώ αναμένεται να επιλέγεται ο συγκεκριμένος λιμένας για την προμήθεια σε καύσιμα των πλοίων που διέρχονται από τα Στενά του Ορμούζ.
Ο Mohammad Saeednejad επισήμανε ότι μέχρι στιγμής 27 εταιρείες από τον ιδιωτικό τομέα, συμπεριλαμβανομένων τραπεζών, έχουν επενδύσει στα έργα του Khalij Fars Oil Port άνω των 260 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ. Και τόνισε ότι στόχος είναι το Khalij Fars Oil Port να καταστεί λιμένας-κόμβος για προμήθεια πετρελαίου και καυσίμων σε ολόκληρο τον Περσικό Κόλπο.
Φωτό: flickr.com/John Sharifi
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ