
Η γερμανική Hapag-Lloyd ηγετικό μέλος της Συμμαχίας G6 συμφώνησε μετά από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων με την United Arab Shipping Company (UASC) στους όρους συγνώνευσης των δύο εταιρειών, ενώ το σύνολο των μετοχών της UASC θα βρεθεί υπό τον έλεγχο της επιχειρηματική συνένωση.
Η σχεδιαζόμενη συγχώνευση μεταξύ της μεγαλύτερης γερμανικής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με τον αραβικό ανταγωνιστή της UASC αποτελεί –σύμφωνα με παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς- ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός.
Με ανακοίνωσή της προς τις γερμανικές χρηματιστηριακές αρχές, η Hapag-Lloyd ενημέρωσε και επισήμως ότι οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει στους όρους της συγχώνευσής τους.
Την έγκρισή του για τη συγχώνευση των δύο εταιρειών έχει δώσει και το Εποπτικό Συμβούλιο της Hapag-Lloyd, με προϋπόθεση ότι οι κύριοι μέτοχοι της γερμανικής εταιρείας με έδρα το Αμβούργο θα αποδεχθούν πλήρως τα μέτρα που προβλέπονται από τη συμφωνία συγχώνευσης. Βεβαία, για την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, σημειώνει το Εποπτικό Συμβούλιο απαραίτητη είναι και η σχετική έγκριση από την πλευρά των μετόχων της UASC.
Να σημειωθεί ότι την Τρίτη, μετά την απογευματινή ανακοίνωση της εταιρείας, η τιμή διαπραγμάτευσης της μετοχής της Hapag-Lloyd (Τradegate (RT)) κινήθηκε ενδοσυνεδριακά ανοδικά έως και 10%, για να κλείσει εν τέλει στο +3,33% και στα €18,075.
Πλέον, το επόμενο βήμα αναμένεται από τους μετόχους της UASC, οι οποίοι πρέπει να συμφωνήσουν κατά την έκτακτη συνέλευσή τους σήμερα Τετάρτη, στο Ντουμπάι, για την επίσημη αποδοχή και από μέρους τους των όρων της συγχώνευσης.
Η συγχώνευση της Hapag-Lloyd, που είναι η έκτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, με το νούμερο έντεκα του χώρου, την United Arab Shipping Company, θα οδηγήσει σε ένα σχήμα που θα προσπεράσει την ανταγωνίστρια Evergreen Line, επιτρέποντας στην γερμανική εταιρεία να καταστεί η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς.
Φωτό: flickr.com/ Arne Lütkenhorst
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ