
Η γερμανική Hapag-Lloyd ηγετικό μέλος της Συμμαχίας G6 συμφώνησε μετά από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων με την United Arab Shipping Company (UASC) στους όρους συγνώνευσης των δύο εταιρειών, ενώ το σύνολο των μετοχών της UASC θα βρεθεί υπό τον έλεγχο της επιχειρηματική συνένωση.
Η σχεδιαζόμενη συγχώνευση μεταξύ της μεγαλύτερης γερμανικής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με τον αραβικό ανταγωνιστή της UASC αποτελεί –σύμφωνα με παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς- ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός.
Με ανακοίνωσή της προς τις γερμανικές χρηματιστηριακές αρχές, η Hapag-Lloyd ενημέρωσε και επισήμως ότι οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει στους όρους της συγχώνευσής τους.
Την έγκρισή του για τη συγχώνευση των δύο εταιρειών έχει δώσει και το Εποπτικό Συμβούλιο της Hapag-Lloyd, με προϋπόθεση ότι οι κύριοι μέτοχοι της γερμανικής εταιρείας με έδρα το Αμβούργο θα αποδεχθούν πλήρως τα μέτρα που προβλέπονται από τη συμφωνία συγχώνευσης. Βεβαία, για την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, σημειώνει το Εποπτικό Συμβούλιο απαραίτητη είναι και η σχετική έγκριση από την πλευρά των μετόχων της UASC.
Να σημειωθεί ότι την Τρίτη, μετά την απογευματινή ανακοίνωση της εταιρείας, η τιμή διαπραγμάτευσης της μετοχής της Hapag-Lloyd (Τradegate (RT)) κινήθηκε ενδοσυνεδριακά ανοδικά έως και 10%, για να κλείσει εν τέλει στο +3,33% και στα €18,075.
Πλέον, το επόμενο βήμα αναμένεται από τους μετόχους της UASC, οι οποίοι πρέπει να συμφωνήσουν κατά την έκτακτη συνέλευσή τους σήμερα Τετάρτη, στο Ντουμπάι, για την επίσημη αποδοχή και από μέρους τους των όρων της συγχώνευσης.
Η συγχώνευση της Hapag-Lloyd, που είναι η έκτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, με το νούμερο έντεκα του χώρου, την United Arab Shipping Company, θα οδηγήσει σε ένα σχήμα που θα προσπεράσει την ανταγωνίστρια Evergreen Line, επιτρέποντας στην γερμανική εταιρεία να καταστεί η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς.
Φωτό: flickr.com/ Arne Lütkenhorst
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η τεχνολογία τηλεχειρισμού και τεχνητής νοημοσύνης κάνει ένα αποφασιστικό άλμα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς η ADNOC Logistics & Services (ADNOC L&S) παρουσιάζει τα…

Η νέα γενιά δίχρονων κινητήρων αμμωνίας ME-LGIA της Everllence αποτελεί ένα τεχνολογικό άλμα για τη ναυτική πρόωση, συνδυάζοντας την αρχή Diesel με εξελιγμένη τεχνολογία…

Ο αντιστράτηγος Ιωάννης Μπούρας, γενικός διευθυντής της Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ), και ο Pierre Éric Pommellet, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Naval Group,…

Υπεγράφη η δήλωση προθέσεων μεταξύ της ΔΕΠΑ Εμπορίας και της Naftogaz για την προμήθεια αμερικανικού LNG στην Ουκρανία ήδη από τον Δεκέμβριο του 2025…

Ένα σημαντικό ορόσημο έλαβε χώρα για τη μεγάλη επένδυση στην αποθήκευση CO2 στον Πρίνο, καθώς με την Α. Π.: ΥΠΕΝ/ΔΙΠΑ/97416/6779 απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος…

Η Γαλλία υπέγραψε το Jeddah Amendment to the Djibouti Code of Conduct (DCoC-JA), μια περιφερειακή πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της πειρατείας, των ένοπλων ληστειών…

Σημαντικές οικονομικές επιβαρύνσεις αντιμετωπίζουν πλέον οι πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται σε λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς το λειτουργικό τους κόστος αυξάνεται αισθητά σε σχέση με…

Οι δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης επιβραδύνονται, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ (Climate Action Monitor 2025), η οποία καταγράφει την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ