
Για την εταιρεία διαχείρισης των τερματικών σταθμών του λιμένα του Αμβούργου Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) το οικονομικό έτος 2016 δεν φαίνεται να ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε πτώση κατά 8% φτάνοντας τα 1,6 εκατομμύρια TEU. Από την άλλη τα έσοδα σε σχέση με το αντίστοιχο πρώτο τέταρτο του 2015 μειώθηκαν κατά περίπου 4%, λίγο πιο κάτω από τα € 285.000.000.
Τα ενοποιημένα προ τόκων και φόρων κέρδη (EBIT) μειώθηκαν κατά σχεδόν 5% στα περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ. Αντίθετα, τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά σχεδόν 45% σε σχεδόν € 18.000.000.
Ο Klaus-Dieter Peters, πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του HHLA, σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2016 δήλωσε τα εξής «Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στο λειτουργικό περιβάλλον, οι επιδόσεις της Hamburger Hafen und Logistik AG κατά το πρώτο τρίμηνο ήταν σύμφωνες με τις προσδοκίες μας. Οι όγκοι διακίνησης στους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων μας κατέγραψαν μείωση σε σύγκριση με το θετικό πρώτο τρίμηνο του 2015, αλλά αυξήθηκαν σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2015».
Με αυτά τα δεδομένα ο πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της εταιρείας διαχείρισης του λιμένα του Αμβούργου εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το 2016 θα κλείσει εν τέλει με θετικό πρόσημο, χάρη και στη σημαντική συνεισφορά από τις εταιρείες του λιμένα που δραστηριοποιούνται στον χώρο των διατροπικών μεταφορών.
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εταιρείες του HHLA που δραστηριοποιούνται στον χώρο των διατροπικών μεταφορών συνεισφέρουν περίπου κατά 40% στο ενοποιημένο λειτουργικό αποτέλεσμα του ομίλου Hamburger Hafen und Logistik AG. Με αφορμή αυτό το δεδομένο ο Klaus-Dieter Peters δήλωσε ότι τα καλά αποτελέσματα των εταιρειών του ομίλου που απασχολούνται με τις διατροπικές εμπορευματικές μεταφορές καταδεικνύουν «πόσο σωστή είναι η απόφασή μας για την περαιτέρω επέκταση της δραστηριότητας αυτών των εταιρειών, με στόχο οι τελευταίες να καταστούν ο δεύτερος ισχυρότερος πυλώνας του ομίλου».
Φωτό: flickr.com/Shane Valle
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ