
Για την εταιρεία διαχείρισης των τερματικών σταθμών του λιμένα του Αμβούργου Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) το οικονομικό έτος 2016 δεν φαίνεται να ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε πτώση κατά 8% φτάνοντας τα 1,6 εκατομμύρια TEU. Από την άλλη τα έσοδα σε σχέση με το αντίστοιχο πρώτο τέταρτο του 2015 μειώθηκαν κατά περίπου 4%, λίγο πιο κάτω από τα € 285.000.000.
Τα ενοποιημένα προ τόκων και φόρων κέρδη (EBIT) μειώθηκαν κατά σχεδόν 5% στα περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ. Αντίθετα, τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά σχεδόν 45% σε σχεδόν € 18.000.000.
Ο Klaus-Dieter Peters, πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του HHLA, σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2016 δήλωσε τα εξής «Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στο λειτουργικό περιβάλλον, οι επιδόσεις της Hamburger Hafen und Logistik AG κατά το πρώτο τρίμηνο ήταν σύμφωνες με τις προσδοκίες μας. Οι όγκοι διακίνησης στους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων μας κατέγραψαν μείωση σε σύγκριση με το θετικό πρώτο τρίμηνο του 2015, αλλά αυξήθηκαν σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2015».
Με αυτά τα δεδομένα ο πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της εταιρείας διαχείρισης του λιμένα του Αμβούργου εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το 2016 θα κλείσει εν τέλει με θετικό πρόσημο, χάρη και στη σημαντική συνεισφορά από τις εταιρείες του λιμένα που δραστηριοποιούνται στον χώρο των διατροπικών μεταφορών.
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εταιρείες του HHLA που δραστηριοποιούνται στον χώρο των διατροπικών μεταφορών συνεισφέρουν περίπου κατά 40% στο ενοποιημένο λειτουργικό αποτέλεσμα του ομίλου Hamburger Hafen und Logistik AG. Με αφορμή αυτό το δεδομένο ο Klaus-Dieter Peters δήλωσε ότι τα καλά αποτελέσματα των εταιρειών του ομίλου που απασχολούνται με τις διατροπικές εμπορευματικές μεταφορές καταδεικνύουν «πόσο σωστή είναι η απόφασή μας για την περαιτέρω επέκταση της δραστηριότητας αυτών των εταιρειών, με στόχο οι τελευταίες να καταστούν ο δεύτερος ισχυρότερος πυλώνας του ομίλου».
Φωτό: flickr.com/Shane Valle
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ