
Για την εταιρεία διαχείρισης των τερματικών σταθμών του λιμένα του Αμβούργου Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) το οικονομικό έτος 2016 δεν φαίνεται να ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε πτώση κατά 8% φτάνοντας τα 1,6 εκατομμύρια TEU. Από την άλλη τα έσοδα σε σχέση με το αντίστοιχο πρώτο τέταρτο του 2015 μειώθηκαν κατά περίπου 4%, λίγο πιο κάτω από τα € 285.000.000.
Τα ενοποιημένα προ τόκων και φόρων κέρδη (EBIT) μειώθηκαν κατά σχεδόν 5% στα περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ. Αντίθετα, τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά σχεδόν 45% σε σχεδόν € 18.000.000.
Ο Klaus-Dieter Peters, πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του HHLA, σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2016 δήλωσε τα εξής «Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στο λειτουργικό περιβάλλον, οι επιδόσεις της Hamburger Hafen und Logistik AG κατά το πρώτο τρίμηνο ήταν σύμφωνες με τις προσδοκίες μας. Οι όγκοι διακίνησης στους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων μας κατέγραψαν μείωση σε σύγκριση με το θετικό πρώτο τρίμηνο του 2015, αλλά αυξήθηκαν σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2015».
Με αυτά τα δεδομένα ο πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της εταιρείας διαχείρισης του λιμένα του Αμβούργου εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το 2016 θα κλείσει εν τέλει με θετικό πρόσημο, χάρη και στη σημαντική συνεισφορά από τις εταιρείες του λιμένα που δραστηριοποιούνται στον χώρο των διατροπικών μεταφορών.
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εταιρείες του HHLA που δραστηριοποιούνται στον χώρο των διατροπικών μεταφορών συνεισφέρουν περίπου κατά 40% στο ενοποιημένο λειτουργικό αποτέλεσμα του ομίλου Hamburger Hafen und Logistik AG. Με αφορμή αυτό το δεδομένο ο Klaus-Dieter Peters δήλωσε ότι τα καλά αποτελέσματα των εταιρειών του ομίλου που απασχολούνται με τις διατροπικές εμπορευματικές μεταφορές καταδεικνύουν «πόσο σωστή είναι η απόφασή μας για την περαιτέρω επέκταση της δραστηριότητας αυτών των εταιρειών, με στόχο οι τελευταίες να καταστούν ο δεύτερος ισχυρότερος πυλώνας του ομίλου».
Φωτό: flickr.com/Shane Valle
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ