
Oι χώρες στην Υποσαχάρια Αφρική θα βιώσουν μια ακόμα πολύ δύσκολη χρονιά ως προς την οικονομική τους ανάπτυξη, σύμφωνα με το πρόσφατο ανακοινωθέν του ΔΝΤ.
Η έκθεση του ΔΝΤ για τις περιφερειακές προοπτικές που ανακοινώθηκε τον Απρίλιο του 2016, αναφέρει ότι η οικονομική δραστηριότητα στις χώρες της Αφρικής έχει αποδυναμωθεί αισθητά, με μείωση της οικονομικής τους ανάπτυξης κατά 3,5% για το 2015 – το χαμηλότερο σε 15 χρόνια.
Στην έκθεση, η διευθύντρια του Τμήματος Αφρικής του ΔΝΤ, αναφέρει ότι μεγάλος αριθμός χωρών έχει πληγεί από τις σημαντικές μειώσεις των τιμών των βασικών προϊόντων και με μειωμένα κρατικά έσοδα προσπαθούν να διατηρήσουν σταθερό τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων τους αλλά και να διατηρήσουν στο ελάχιστο τις κρατικές τους δαπάνες.
Εξαγωγείς πετρελαίου, όπως η Αγκόλα και η Νιγηρία εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν δύσκολες οικονομικές συνθήκες ενώ η ανάπτυξή τους δείχνει μια περαιτέρω συνεχιζόμενη πτώση έως 2% για το 2015.
Από την άλλη πλευρά, χώρες χωρίς ορυκτό- ενεργειακό πλούτο όπως η Γκάνα, η Νότια Αφρική και η Ζάμπια έχουν επίσης πληγεί από τις κοινωνικές αναταραχές και την πτώση των τιμών των βασικών εξαγωγών τους ενώ η Γουινέα, η Λιβερία και η Σιέρα Λεόνε θα έχουν επίσης αργή ανάπτυξη, καθώς σταδιακά ανακάμπτουν από την επιδημία του ιού Έμπολα.
Αρκετές χώρες της νότιας και της ανατολικής Αφρικής – όπως η Αιθιοπία, το Μαλάουι και η Ζιμπάμπουε – υποφέρουν από την ξηρασία που έπληξε τη γεωργική παραγωγή στην ευρύτερη περιοχή.
Το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Τροφίμων προβλέπει ότι περίπου 50 εκατομμύρια άνθρωποι θα βρίσκονται σε κίνδυνο ανεπαρκούς πρόσβασης σε τρόφιμα στο τέλος του 2016, συμπεριλαμβανομένων 2,5 εκατομμυρίων ανθρώπων που έχουν ήδη καταγραφεί σε οξεία επισιτιστική κρίση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ