Αλώβητη παρά την τρικυμία η Costamare για το πρώτο τρίμηνο

Αλώβητη παρά την τρικυμία η Costamare για το πρώτο τρίμηνο

564
Αλώβητη παρά την τρικυμία η Costamare για το πρώτο τρίμηνο

Του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου

Τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου ανακοίνωσε η Costamare τα οποία ξεπερνούν για άλλη μια φορά τις αρχικές προσδοκίες της Wall Street. Η εταιρεία σημείωσε προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα 34,3 εκ. $ η 0,45 $ /μετοχή αυξημένο κατά 5,7 εκ. $ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Τα έσοδα από ναυλώσεις ανήλθαν σε 120,2 εκ $ με την εταιρεία να κατορθώνει σε μια αδύναμη αγορά να ναυλώσει συνολικά εννέα πλοία κατά το πρώτο τρίμηνο.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ναύλωσε το Itea (1998, 3.842 TEUs ) στην γερμανική Hapag-Lloyd με μέσο ημερήσιο ναύλο τα 6.250$. Η εταιρεία υπέγραψε επίσης συμφωνία με την Evergreen για το Areopolis (2000, 2.474 TEUs ) για μια περίοδο ναύλωσης τουλάχιστον τριών και έως οχτώ μηνών με ημερήσιο ναύλο 5.950 $. Επιπλέον παρατάθηκαν οι ναυλώσεις για τα χωρητικότητας 2.000 TEUs MSC Reunion, MSC Namimbia ΙΙ και MSC Sierra, με ημερήσιο ναύλο 6.800 $.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η εταιρεία μείωσε τα χρηματοοικονομικά της κόστη και τα κόστη τόκων κατά 32% η 9 εκ. $ σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2015. Η μείωση οφείλεται εν μέρει στα μειωμένα έξοδα από τόκους δανείων
(συμπεριλαμβανομένων τόκων που χρεώνονται σε σχέση με τις συμφωνίες ανταλλαγής επιτοκίων της εταιρείας).
Ο Γρηγόριος Ζήκος, CFO της εταιρείας, ανέφερε χαρακτηριστικά πως το υπάρχον περιβάλλον προσφέρει ελκυστικές ευκαιρίες και δυνατότητες για να αυξήσει η Costamare τα έσοδα των μετόχων της.
Η εταιρεία πιστή στις δεσμεύσεις της θα καταβάλει μέρισμα πρώτου τριμήνου 0,29 $ για κάθε κοινή μετοχή πληρωτέο την 4η Μαΐου 2016. Η εταιρεία καταβάλει μέρισμα για εικοστή δεύτερη συνεχόμενη φορά από την στιγμή που εισήχθη στις οργανωμένες αγορές. Η τιμή της μετοχής της εταιρείας (NYSE: CMRE) διαπραγματεύεται στα 9.96 $ καταγράφοντας άνοδο από την αρχή του έτους με την ένδειξη ‘’strong buy’’ από κύριους αναλυτές.
Η Costamare διαθέτει ένα στόλο 72 πλοίων συμπεριλαμβανομένων 12 πλοίων υπό κατασκευή. Η θετική πορεία της εταιρείας ξεχωρίζει σε μια αγορά που μαστίζεται από οικονομικές δυσκολίες, με τους πλοιοκτήτες να αντιμετωπίζουν ένα δυσοίωνο μέλλον σε μια σκακιέρα για δυνατούς παίκτες.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.