
H κατάσταση στους λιμένες της Υεμένης στα μέσα Απριλίου 2016, σύμφωνα με στοιχεία του North P&I Club, αναφέρεται ως ακολούθως:
Λιμένας Aden: από τον Αύγουστο του 2015, ο λιμένας βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.
Λιμένας Ash Ashir: στο συγκεκριμένο λιμένα, οι τερματικοί σταθμοί πετρελαίου δε λειτουργούν.
Λιμένας Balhaf: οι τερματικές εγκαταστάσεις υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG terminals) δε λειτουργούν.
Λιμένας Hodeidah: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και με απόλυτη ασφάλεια από την ημέρα επαναλειτουργίας του στις 14 Μαρτίου 2015.
Λιμένας Saleef: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και με απόλυτη ασφάλεια από την ημέρα επαναλειτουργίας του στις 27 Αυγούστου 2015.
Λιμένας Mokha: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και με απόλυτη ασφάλεια από την ημέρα επαναλειτουργίας του στις 11 Σεπτεμβρίου 2015.
Λιμένας Mukalla: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά από την 1η Απριλίου 2015.
Λιμένας Ras Isa: ο τερματικός σταθμός «Safer Marine Terminal» παραμένει κλειστός και εκτός λειτουργίας από τις 21 Ιουνίου 2015. Η Safer Company (SEPOC), η εταιρεία που διαχειρίζεται το λιμένα, δεν επιτρέπει σε πλοία να προσεγγίσουν το Safer Marine Terminal εάν δεν έχει υπογραφεί ειδικό συμφωνητικό, όπως ορίζει το πρωτόκολλο μεταξύ ενός πωλητή και της κυβέρνησης της Υεμένης.
Υπενθυμίζουμε πως όλα τα πλοία που καταπλέουν σε λιμένες της Υεμένης θα πρέπει να λαμβάνουν ειδική άδεια από το Υπουργείο μεταφορών πριν από την άφιξή τους. Για την έκδοση της άδειας, απαιτείται η συμπλήρωση ειδικού εγγράφου, το οποίο θα σταλεί απευθείας στο Υπουργείο Μεταφορών στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Yemen.transport@gmail.com.
Επιπρόσθετα, όλα τα πλοία που επιθυμούν να εισέλθουν στα χωρικά ύδατα της Υεμένης θα πρέπει να λάβουν άδεια εισόδου και από τις ναυτικές δυνάμεις της Σαουδικής Αραβίας. Για να λάβουν την άδεια θα πρέπει να προηγηθεί επιθεώρηση μετά από υποβολή σχετικού αιτήματος τουλάχιστον 7-10 ημέρες προ της άφιξης του πλοίου.
Η παραπάνω επιθεώρηση θα λάβει χώρα σε θέση αγκυροβολίου που θα καθορίσουν οι ναυτικές δυνάμεις της Σ.Α. μετά από ανακοίνωση της άφιξης του πλοίου μέσω VHF (στο κανάλι 16) 3 ν.μ. από τα χωρικά ύδατα της Υεμένης ή στην είσοδο της Ερυθράς θάλασσας.
Φωτό: flickr.com/Akiki in Sumida-ku
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Οι απευθείας πτήσεις μεταξύ της Ινδίας και της Κίνας, ύστερα από μακροχρόνια παύση, είναι γεγονός, καθώς οι σχέσεις μεταξύ των χωρών φαίνεται να εξομαλύνονται…

Τα Center for Biological Diversity και Friends of the Earth προχώρησαν πρόσφατα σε μήνυση κατά της κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ. Ως αιτία προβάλλεται η…

Με αφορμή την επικείμενη επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η Isalos.net παρουσιάζει το κεντρικό άρθρο των Ναυτικών Χρονικών, που δημοσιεύθηκε λίγες ημέρες μετά την έναρξη…

Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ