
H κατάσταση στους λιμένες της Υεμένης στα μέσα Απριλίου 2016, σύμφωνα με στοιχεία του North P&I Club, αναφέρεται ως ακολούθως:
Λιμένας Aden: από τον Αύγουστο του 2015, ο λιμένας βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.
Λιμένας Ash Ashir: στο συγκεκριμένο λιμένα, οι τερματικοί σταθμοί πετρελαίου δε λειτουργούν.
Λιμένας Balhaf: οι τερματικές εγκαταστάσεις υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG terminals) δε λειτουργούν.
Λιμένας Hodeidah: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και με απόλυτη ασφάλεια από την ημέρα επαναλειτουργίας του στις 14 Μαρτίου 2015.
Λιμένας Saleef: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και με απόλυτη ασφάλεια από την ημέρα επαναλειτουργίας του στις 27 Αυγούστου 2015.
Λιμένας Mokha: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και με απόλυτη ασφάλεια από την ημέρα επαναλειτουργίας του στις 11 Σεπτεμβρίου 2015.
Λιμένας Mukalla: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά από την 1η Απριλίου 2015.
Λιμένας Ras Isa: ο τερματικός σταθμός «Safer Marine Terminal» παραμένει κλειστός και εκτός λειτουργίας από τις 21 Ιουνίου 2015. Η Safer Company (SEPOC), η εταιρεία που διαχειρίζεται το λιμένα, δεν επιτρέπει σε πλοία να προσεγγίσουν το Safer Marine Terminal εάν δεν έχει υπογραφεί ειδικό συμφωνητικό, όπως ορίζει το πρωτόκολλο μεταξύ ενός πωλητή και της κυβέρνησης της Υεμένης.
Υπενθυμίζουμε πως όλα τα πλοία που καταπλέουν σε λιμένες της Υεμένης θα πρέπει να λαμβάνουν ειδική άδεια από το Υπουργείο μεταφορών πριν από την άφιξή τους. Για την έκδοση της άδειας, απαιτείται η συμπλήρωση ειδικού εγγράφου, το οποίο θα σταλεί απευθείας στο Υπουργείο Μεταφορών στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Yemen.transport@gmail.com.
Επιπρόσθετα, όλα τα πλοία που επιθυμούν να εισέλθουν στα χωρικά ύδατα της Υεμένης θα πρέπει να λάβουν άδεια εισόδου και από τις ναυτικές δυνάμεις της Σαουδικής Αραβίας. Για να λάβουν την άδεια θα πρέπει να προηγηθεί επιθεώρηση μετά από υποβολή σχετικού αιτήματος τουλάχιστον 7-10 ημέρες προ της άφιξης του πλοίου.
Η παραπάνω επιθεώρηση θα λάβει χώρα σε θέση αγκυροβολίου που θα καθορίσουν οι ναυτικές δυνάμεις της Σ.Α. μετά από ανακοίνωση της άφιξης του πλοίου μέσω VHF (στο κανάλι 16) 3 ν.μ. από τα χωρικά ύδατα της Υεμένης ή στην είσοδο της Ερυθράς θάλασσας.
Φωτό: flickr.com/Akiki in Sumida-ku
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ