
H κατάσταση στους λιμένες της Υεμένης στα μέσα Απριλίου 2016, σύμφωνα με στοιχεία του North P&I Club, αναφέρεται ως ακολούθως:
Λιμένας Aden: από τον Αύγουστο του 2015, ο λιμένας βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.
Λιμένας Ash Ashir: στο συγκεκριμένο λιμένα, οι τερματικοί σταθμοί πετρελαίου δε λειτουργούν.
Λιμένας Balhaf: οι τερματικές εγκαταστάσεις υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG terminals) δε λειτουργούν.
Λιμένας Hodeidah: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και με απόλυτη ασφάλεια από την ημέρα επαναλειτουργίας του στις 14 Μαρτίου 2015.
Λιμένας Saleef: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και με απόλυτη ασφάλεια από την ημέρα επαναλειτουργίας του στις 27 Αυγούστου 2015.
Λιμένας Mokha: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και με απόλυτη ασφάλεια από την ημέρα επαναλειτουργίας του στις 11 Σεπτεμβρίου 2015.
Λιμένας Mukalla: ο λιμένας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά από την 1η Απριλίου 2015.
Λιμένας Ras Isa: ο τερματικός σταθμός «Safer Marine Terminal» παραμένει κλειστός και εκτός λειτουργίας από τις 21 Ιουνίου 2015. Η Safer Company (SEPOC), η εταιρεία που διαχειρίζεται το λιμένα, δεν επιτρέπει σε πλοία να προσεγγίσουν το Safer Marine Terminal εάν δεν έχει υπογραφεί ειδικό συμφωνητικό, όπως ορίζει το πρωτόκολλο μεταξύ ενός πωλητή και της κυβέρνησης της Υεμένης.
Υπενθυμίζουμε πως όλα τα πλοία που καταπλέουν σε λιμένες της Υεμένης θα πρέπει να λαμβάνουν ειδική άδεια από το Υπουργείο μεταφορών πριν από την άφιξή τους. Για την έκδοση της άδειας, απαιτείται η συμπλήρωση ειδικού εγγράφου, το οποίο θα σταλεί απευθείας στο Υπουργείο Μεταφορών στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Yemen.transport@gmail.com.
Επιπρόσθετα, όλα τα πλοία που επιθυμούν να εισέλθουν στα χωρικά ύδατα της Υεμένης θα πρέπει να λάβουν άδεια εισόδου και από τις ναυτικές δυνάμεις της Σαουδικής Αραβίας. Για να λάβουν την άδεια θα πρέπει να προηγηθεί επιθεώρηση μετά από υποβολή σχετικού αιτήματος τουλάχιστον 7-10 ημέρες προ της άφιξης του πλοίου.
Η παραπάνω επιθεώρηση θα λάβει χώρα σε θέση αγκυροβολίου που θα καθορίσουν οι ναυτικές δυνάμεις της Σ.Α. μετά από ανακοίνωση της άφιξης του πλοίου μέσω VHF (στο κανάλι 16) 3 ν.μ. από τα χωρικά ύδατα της Υεμένης ή στην είσοδο της Ερυθράς θάλασσας.
Φωτό: flickr.com/Akiki in Sumida-ku
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Εγκαινιάζουμε ένα σύγχρονο σύστημα προσομοίωσης, που θα επιτρέψει στα στελέχη μας να αποκτούν σε ελεγχόμενα και κλιμακούμενα σενάρια, την εμπειρία η οποία απαιτείται. Είμαστε…

Αεροσκάφος της Aegean Airlines από την Αθήνα προσγειώθηκε σήμερα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Βαγδάτης – στην πρώτη απευθείας πτήση που εκτελεί έπειτα από 35…

Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) convened the 39th Hellenic Marine Technical Committee meeting in Athens on December 3, bringing together leading stakeholders of…

Σφίγγει ο κλοιός της ΕΕ προς τη Μόσχα με το καθεστώς κυρώσεων σε βάρος νομικών και φυσικών προσώπων που διευκολύνουν το εμπόριο ρωσικού πετρελαίου…

Σε κλίμα άρτιας συνεργασίας, το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, ενεργώντας υπό την ιδιότητά του ως εργοδοτικός σύνδεσμος, υπέγραψε στις 15 Δεκεμβρίου 2025 την ανανέωση της…

Η CEVA Logistics ανακοίνωσε στις 15 Δεκεμβρίου την υπογραφή συμφωνίας αγοράς μετοχών για την απόκτηση του 100% του Fagioli Group, που επίσης δραστηριοποιείται στα…

Σε τροχιά «στρατοσφαιρικής» ανόδου κινείται η αγορά του χαλκού, σύμφωνα με το CNBC, με τις τιμές spot στο London Metals Exchange (LME) να καταγράφουν…

Tη συμφωνία της για την απόκτηση της σκανδιναβικής ναυλομεσιτικής εταιρείας Grieg Shipbrokers ανακοίνωσε η SSY. Η Grieg Shipbrokers, η οποία θα ενταχθεί στην SSY…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ