
Η Carnival Corp. έχει ήδη προγραμματίσει την έναρξη των κρουαζιέρων προς λιμένες της Κούβας, με το κρουαζιερόπλοιο «Adonia» της θυγατρικής της «Fathom», που μπορεί να φιλοξενήσει 704 επιβάτες, να έχει προγραμματιστεί να αναχωρήσει από το Μαϊάμι για την Κούβα την 1η Μαΐου. Όμως, τα σχέδια της εταιρείας ίσως χρειαστεί να αλλάξουν καθώς η Αβάνα δεν έχει ακόμα προχωρήσει στην άρση της απαγόρευσης της δια θαλάσσης αναχώρησης επιβατών με κουβανική υπηκοότητα από τους λιμένες της.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Carnival Arnold Donald σε γραπτή του δήλωση ανέφερε ότι η εταιρεία του βρίσκεται σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με τις κουβανικές αρχές με στόχο να αντιμετωπιστεί το ζήτημα πριν από την 1η Μαΐου.
Το κρουαζιερόπλοιο «Adonia» έχει προγραμματιστεί να αναχωρεί από το Μαϊάμι κάθε δεκαπέντε ημέρες και να προσεγγίζει τρεις κουβανικούς λιμένες: την Αβάνα, το Σιενφουέγος και το Σαντιάγο ντε Κούβα.
Ο Arnold Donald τόνισε ότι «αυτό που θέλουμε είναι να αρθούν όλα τα τεχνικά εμπόδια και όλοι όσοι το επιθυμούν να επισκεφτούν μαζί μας την Κούβα».
Αξίζει τέλος να αναφερθεί ότι σε πολλούς Κουβανούς αξιωματούχους επικρατεί ο φόβος ότι οι ΗΠΑ σχεδιάζουν μέσω της προσέγγισης πολλών κρουαζιερόπλοιων σε κουβανικούς λιμένες να ενισχύσουν την οικονομική τους παρουσία στην χώρα, και κατά συνέπεια να «αλλοιώσουν» το οικονομικό της μοντέλο.
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να διαφανεί εάν η Carnival θα γίνει όντως η πρώτη εταιρεία κρουαζιέρας των ΗΠΑ, που μετά από περίπου μισό αιώνα θα επανεντάξει την Κούβα στα δρομολόγιά της.
Φωτό: www.youtube.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ