
“Οι ερμηνείες που δίδονται στα όσα σήμερα είπα στο MEGA είναι αυθαίρετες” δήλωσε ο κ. Δρίτσας ωστόσο ο ΥΝΑ δήλωσε ότι «η διαδικασία πώλησης του ΟΛΠ δεν τελείωσε».
Ο κ. Δρίτσας υπογράμμισε για τον επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα, ότι ο συγκεκριμένος φορέας που έχει αναλάβει να «τρέξει» τις αποκρατικοποιήσεις, λειτουργεί ως «κράτος εν κράτει».
«Είναι παράλληλη εξουσία στην αιρετή εξουσία του ελληνικού λαού. Πρέπει να περιοριστεί στο ελάχιστο το κομμάτι της απαράδεκτης λειτουργίας του ΤΑΙΠΕΔ»
«Το ΤΑΙΠΕΔ δεν είναι ο Πιτσιόρλας» επεσήμανε ο υπουργός λέγοντας ότι «είναι οργανισμός που ελέγχεται πλήρως από δανειστές, τραπεζικούς και επιχειρηματικούς οργανισμούς και λειτουργεί βάσει κανόνων που θέλουμε να αλλάξουμε».
Λίγη ώρα μετά το γραφείο Τύπου του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτκής προέβη στην παρακάτω ανακοίνωση:
“Σχετικά με διάφορα δημοσιεύματα, ερμηνείες και ισχυρισμούς που διατυπώθηκαν είτε στο διαδίκτυο είτε σε τηλεοπτικούς σταθμούς, είτε σε σχόλια πολιτικών αντιπάλων, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας δήλωσε:
“Στην τηλεοπτική συμμετοχή μου στο MEGA σήμερα το πρωί απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις προσπάθησα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με την απαιτούμενη σοβαρότητα και ειλικρίνεια να εξηγήσω την πορεία των χειρισμών της Κυβέρνησής μας αναφορικά με την πώληση των μετοχών του ΟΛΠ.
Κάθε συμμετοχή μου σε τηλεοπτική ή ραδιοφωνική εκπομπή θεωρώ πάντα ότι με υποχρεώνει πρωτίστως να ενημερώνω υπεύθυνα όσους τις παρακολουθούν και αυτό έκανα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Οι ερμηνείες που θέλουν να με εμφανίσουν ότι κινούμαι σε διαφορετική κατεύθυνση από τον Πρωθυπουργό είναι κατασκευές εμφανούς σκοπιμότητας και εφήμερης αντοχής.
Ενημερώνω τέλος, ότι η αναγγελθείσα για την Τρίτη συνέντευξη Τύπου καθόλου δεν συνδέεται με τα παραπάνω, αφού είχε προαποφασισθεί από την Παρασκευή».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ