
“Οι ερμηνείες που δίδονται στα όσα σήμερα είπα στο MEGA είναι αυθαίρετες” δήλωσε ο κ. Δρίτσας ωστόσο ο ΥΝΑ δήλωσε ότι «η διαδικασία πώλησης του ΟΛΠ δεν τελείωσε».
Ο κ. Δρίτσας υπογράμμισε για τον επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα, ότι ο συγκεκριμένος φορέας που έχει αναλάβει να «τρέξει» τις αποκρατικοποιήσεις, λειτουργεί ως «κράτος εν κράτει».
«Είναι παράλληλη εξουσία στην αιρετή εξουσία του ελληνικού λαού. Πρέπει να περιοριστεί στο ελάχιστο το κομμάτι της απαράδεκτης λειτουργίας του ΤΑΙΠΕΔ»
«Το ΤΑΙΠΕΔ δεν είναι ο Πιτσιόρλας» επεσήμανε ο υπουργός λέγοντας ότι «είναι οργανισμός που ελέγχεται πλήρως από δανειστές, τραπεζικούς και επιχειρηματικούς οργανισμούς και λειτουργεί βάσει κανόνων που θέλουμε να αλλάξουμε».
Λίγη ώρα μετά το γραφείο Τύπου του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτκής προέβη στην παρακάτω ανακοίνωση:
“Σχετικά με διάφορα δημοσιεύματα, ερμηνείες και ισχυρισμούς που διατυπώθηκαν είτε στο διαδίκτυο είτε σε τηλεοπτικούς σταθμούς, είτε σε σχόλια πολιτικών αντιπάλων, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας δήλωσε:
“Στην τηλεοπτική συμμετοχή μου στο MEGA σήμερα το πρωί απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις προσπάθησα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με την απαιτούμενη σοβαρότητα και ειλικρίνεια να εξηγήσω την πορεία των χειρισμών της Κυβέρνησής μας αναφορικά με την πώληση των μετοχών του ΟΛΠ.
Κάθε συμμετοχή μου σε τηλεοπτική ή ραδιοφωνική εκπομπή θεωρώ πάντα ότι με υποχρεώνει πρωτίστως να ενημερώνω υπεύθυνα όσους τις παρακολουθούν και αυτό έκανα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Οι ερμηνείες που θέλουν να με εμφανίσουν ότι κινούμαι σε διαφορετική κατεύθυνση από τον Πρωθυπουργό είναι κατασκευές εμφανούς σκοπιμότητας και εφήμερης αντοχής.
Ενημερώνω τέλος, ότι η αναγγελθείσα για την Τρίτη συνέντευξη Τύπου καθόλου δεν συνδέεται με τα παραπάνω, αφού είχε προαποφασισθεί από την Παρασκευή».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ