
Του Γιώργου Λογοθέτη, CFO Finance & Research George Moundreas Com. SA
Έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον, βελτίωση των τιμών από τους Cash Buyers και αποδοχή των επιπέδων αυτών από τους End Buyers αλλά και έντονη ανησυχία για την αντοχή και διατήρηση των τιμών σε αυτά τα επίπεδα ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της προηγούμενης εβδομάδας.
Η Ινδία, επέστρεψε δυναμικά στην αγορά με τις προσφερόμενες τιμές να κυμαίνονται σε ικανοποιητικά και σταθερά επίπεδα, λόγω και της σταθεροποίησης της ρουπίας στις 66+ προς το δολάριο και τις εγχώριες τιμές του σιδήρου οι οποίες έχουν ανοδική πορεία.
Το Μπαγκλαντές, ύστερα από ένα αγοραστικό ράλι σε υψηλές τιμές σπέκουλας, όπως αναφέραμε την προηγούμενη εβδομάδα, επέστρεψε και πάλι στην απραξία, καθώς ήρθε αντιμέτωπο με την δραματική πτώση των εγχώριων τιμών του σιδήρου κατά $ 40/LDT. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα κλεισίματα του προηγούμενου διαστήματος και ιδιαίτερα αυτά με option παράδοση Μπαγκλαντές ή τα “As Is” να καταλήγουν να πηγαίνουν στις ανταγωνίστριες αγορές.
Στο Πακιστάν, ή «ανεξέλεγκτη» αύξηση των τιμών κατά $ 50/LDT εντός των τελευταίων εβδομάδων, άρχισε να προκαλεί ανησυχίες με αποτέλεσμα ο Οργανισμός Pakistan Shipbrokers Association, να επιβάλλει, όπως έχει ξαναγίνει και στο παρελθόν, την δημιουργία ενός Καρτέλ με στόχο τον έλεγχο των τιμών, έχοντας σαν αποτέλεσμα οι τιμές να διορθώσουν περίπου κατά $ 20/LDT.
Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς μέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραμμα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
Λόγω των αργιών για το καθολικό Πάσχα και την έλλειψη ακριβείς στοιχείων για τον όγκο των διαλύσεων, αυτή την εβδομάδα δεν θα δημοσιεύσουμε τα αντίστοιχα νούμερα για τον όγκο των διαλύσεων συνολικά αλλά και ανά κλάδο.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 255 – $ 280 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 260 – $ 285 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 250 – $ 275 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 140 – $ 150 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ