
															
															Τον τελευταίο καιρό η ΙΟΝΙΑΝ GROUP βρισκόταν σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με στόχο τη μίσθωση ταχύπλοου πλοίου στην γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη, και καθώς φαίνεται οι υπογραφές έπεσαν και το SPEEDRUNNER III θα είναι το νέο απόκτημα της Ζακύνθου αλλά θα εξυπηρετεί και την Κεφαλονιά.
Όπως προκύπτει από τις υπάρχουσες πληροφορίες -καθώς ακόμα η ΙΟΝΙΑΝ GROUP δεν έχει προβεί σε κάποια επίσημη ανακοίνωση- τα δρομολόγια Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη αναμένεται να ξεκινήσουν στις 20 Απριλίου, λίγες ημέρες πριν το Πάσχα, με την διάρκεια του ταξιδιού να φτάνει τη 1 ώρα και 45 λεπτά, όταν μέχρι πρότινος το ταξίδι Πάτρα-Σάμη διαρκούσε 3 ώρες και 30 λεπτά.
Επίσης, το SPEEDRUNNER III σχεδιάζεται να συντονίσει τα δρομολόγιά του με αυτά των εταιρειών που εκτελούν τα ταξίδια από τα μεγάλα ιταλικά λιμάνια προς την Πάτρα, έτσι ώστε να υπάρχει άμεση ανταπόκριση και οι επιβάτες που το επιθυμούν να ταξιδεύουν χωρίς μεγάλες αναμονές από και προς το μεγαλύτερο νησί του Ιονίου.
Σε κάθε περίπτωση, εάν -εν τέλει- το SPEEDRUNNER III εισέλθει στην γραμμή της Κεφαλονιάς αναμένεται να αλλάξουν σημαντικά τόσο τα ακτοπλοϊκά δεδομένα για την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, όσο και τις μετακινήσεις εντός του νησιού της Κεφαλονιάς καθώς λέγεται ότι πρόθεση της εταιρείας είναι να δρομολογήσει δικά της λεωφορεία από και προς Αργοστόλι.
Να σημειωθεί ότι το SPEEDRUNNER ΙΙΙ κατασκευάστηκε το 1999, αναπτύσσει ταχύτητα έως και 30 κόμβους και δύναται να μεταφέρει 800 επιβάτες και 150 αυτοκίνητα.
Φωτό: www.youtube.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Microsoft ανακοίνωσε τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου επενδύσεις ύψους 15,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έως το…

Μετά την πρόσφατη έναρξη πτήσεων προς τη Λισαβόνα, η SKY express, εγκαινίασε στις 24 Οκτωβρίου και τη νέα απευθείας πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, ενισχύοντας περαιτέρω την…

Βελτιώθηκε ελαφρώς τον Οκτώβριο ο δείκτης οικονομικού κλίματος και διαμορφώθηκε στις 107,5 μονάδες, από 106,2 μονάδες τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την έρευνα οικονομικής συγκυρίας…

Το Πεκίνο διοχετεύει συνολικά κεφάλαια 500 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 60,85 δισεκατομμυρίων ευρώ) μέσω ενός νέου εργαλείου χρηματοδοτικής πολιτικής, σύμφωνα με μία ανακοίνωση που εξέδωσαν…

Οι εξαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων από το Κουβέιτ υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2024 και διαμορφώθηκαν κάτω από 3.500 kt τον Σεπτέμβριο.…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε οριακή κάμψη τον Σεπτέμβριο, οδηγούμενη από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης…

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στη Ρωσία, και κατά προέκταση στα ενεργειακά προϊόντα της, μεταβάλλεται σταδιακά. Αυτό είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς…

Το ενδιαφέρον των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών για επενδύσεις στην Ινδία διαγράφεται έντονο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ