
Τον τελευταίο καιρό η ΙΟΝΙΑΝ GROUP βρισκόταν σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με στόχο τη μίσθωση ταχύπλοου πλοίου στην γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη, και καθώς φαίνεται οι υπογραφές έπεσαν και το SPEEDRUNNER III θα είναι το νέο απόκτημα της Ζακύνθου αλλά θα εξυπηρετεί και την Κεφαλονιά.
Όπως προκύπτει από τις υπάρχουσες πληροφορίες -καθώς ακόμα η ΙΟΝΙΑΝ GROUP δεν έχει προβεί σε κάποια επίσημη ανακοίνωση- τα δρομολόγια Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη αναμένεται να ξεκινήσουν στις 20 Απριλίου, λίγες ημέρες πριν το Πάσχα, με την διάρκεια του ταξιδιού να φτάνει τη 1 ώρα και 45 λεπτά, όταν μέχρι πρότινος το ταξίδι Πάτρα-Σάμη διαρκούσε 3 ώρες και 30 λεπτά.
Επίσης, το SPEEDRUNNER III σχεδιάζεται να συντονίσει τα δρομολόγιά του με αυτά των εταιρειών που εκτελούν τα ταξίδια από τα μεγάλα ιταλικά λιμάνια προς την Πάτρα, έτσι ώστε να υπάρχει άμεση ανταπόκριση και οι επιβάτες που το επιθυμούν να ταξιδεύουν χωρίς μεγάλες αναμονές από και προς το μεγαλύτερο νησί του Ιονίου.
Σε κάθε περίπτωση, εάν -εν τέλει- το SPEEDRUNNER III εισέλθει στην γραμμή της Κεφαλονιάς αναμένεται να αλλάξουν σημαντικά τόσο τα ακτοπλοϊκά δεδομένα για την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, όσο και τις μετακινήσεις εντός του νησιού της Κεφαλονιάς καθώς λέγεται ότι πρόθεση της εταιρείας είναι να δρομολογήσει δικά της λεωφορεία από και προς Αργοστόλι.
Να σημειωθεί ότι το SPEEDRUNNER ΙΙΙ κατασκευάστηκε το 1999, αναπτύσσει ταχύτητα έως και 30 κόμβους και δύναται να μεταφέρει 800 επιβάτες και 150 αυτοκίνητα.
Φωτό: www.youtube.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ