
Καθώς οι ναύλοι στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζουν την πτωτική τους πορεία, η γαλλικών συμφερόντων CMA-CGM ανακοίνωσε ότι από τα τέλη Μαΐου θα μετακινήσει πλοία των 18.000 TEU από γραμμές Ασίας-Βόρειας Ευρώπης σε ορισμένες από τις πλέον δυναμικές γραμμές για πλοία εμπορευματοκιβωτίων, αυτές που διασχίζουν τον Ειρηνικό. Σε συνέχεια της επιτυχούς προσέγγισης πλοίων αυτής της κλάσης στα λιμάνια του Long Beach και του Oakland, πέντε εξ’ αυτών θα αποσυρθούν από γραμμές Ασίας-Βόρειας Ευρώπης και θα δραστηριοποιηθούν πλέον σε μόνιμη βάση στην γραμμή “Pearl River Express”. Την θέση τους στις γραμμές Ασίας-Βόρειας Ευρώπης θα καταλάβουν έξι πλοία χωρητικότητας 11.000 TEU. H απόφαση αυτή έρχεται ως συνέπεια των πολύ χαμηλών ναύλων που επικρατούν στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης αλλά και στις πολύ χαμηλές πληρότητες που σε αρκετές περιπτώσεις αγγίζουν το 60%, ενώ με τις μέχρι τώρα ενδείξεις οι ναύλοι θα μειωθούν περαιτέρω. Να σημειωθεί ότι ο δείκτης Shanghai Containerised Freight Index (SCFI), διαμορφώθηκε σε μόλις $231/TEU, ενώ δεν λείπουν και οι περιπτώσεις ναύλων κάτω από $200/TEU. Σε περίπτωση που η στρατηγική της CMA-CGM να μετακινήσει τα μεγάλης χωρητικότητας πλοία της από τις γραμμές Ασίας-Ευρώπης σε άλλες γραμμές, επιτύχει, είναι βέβαιο ότι και οι υπόλοιποι μεγάλοι παίκτες της αγοράς θα ακολουθήσουν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ