
Η Costamare ανακοίνωσε αποτελέσματα τέταρτου τριμήνου για το 2015 την περασμένη Τετάρτη, τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες που είχε η Wall Street αλλά και η Zacks Investments η οποία προέβλεπε κέρδη ανα μετοχή 0,39$ αντί 0,44$ που πραγματοποίησε η εταιρεία. Τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου του 2015 ανήλθαν σε 38,3 εκ $ έναντι 30,8 εκ $ για το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, ενώ τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 122,3 εκ $. Το συνολικό καθαρό εισόδημα του 2015 για την εταιρεία είναι 143,8 εκ $, αυξημένο σε σχέση με το 2014 όπου πραγματοποίησε κέρδη 115,1 εκ $.
Η εταιρεία προχώρησε επίσης στη συμφωνία ναυπήγησης δύο νέων πλοίων χωρητικότητας 3.800 TEUs έκαστο, σε συνεργασία με την York Capital, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν το 2018 και θα ναυλωθούν για επτά έτη από την Hamburg Sud. Οι Costamare και York Capital Management, έχουν επενδύσει περισσότερα από 1 δις $ σε νέα και μεταχειρισμένα πλοία από την δημιουργία του της κοινοπραξίας τους τον Μάιο του 2013. Ο κ. Ζήκος Γρηγόριος, CFO της Costa Mare, δήλωσε ότι παρά τις πιέσεις τόσο στη ναυλαγορά αλλά και στην αγορά πάγιων στοιχείων, η εταιρεία αναζητά ελκυστικές ευκαιρίες με στόχο την ικανοποίηση των μετόχων της.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία ανακοίνωσε την καταβολή μερίσματος 0,29 $ ανά μετοχή, πληρωτέο στις 4 Φεβρουαρίου, σημειώνοντας 21 συνεχόμενα καταβαλλόμενα τριμηνιαία μερίσματα από την στιγμή που εισήχθη στις οργανωμένες αγορές. Η Costa Mare αποτελεί μία από τις ελάχιστες εταιρείες που δεσμευτήκαν και τηρούν συνεχόμενες καταβολές μερίσματος προς του μετόχους. Ωστόσο από την οικονομική αβεβαιότητα δεν γλίτωσε η μετοχή της εταιρείας, παρά την καλή της εικόνα, διαγράφοντας πτώση 35 % από την αρχή του έτους. Η τιμή της μετοχής της εταιρείας (CMRE) διαπραγματεύεται στα 7,27 $/ μτχ (29/1/2016).
Η Costamare διαθέτει έναν στόλο 72 πλοίων συμπεριλαμβανομένων 12 πλοίων υπό κατασκευή. Η θετική πορεία της εταιρείας ξεχωρίζει σε μια αγορά που μαστίζεται από οικονομικές δυσκολίες, με τους πλοιοκτήτες να αντιμετωπίζουν ένα δυσοίωνο μέλλον σε μια σκακιέρα για δυνατούς παίκτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ