
Για να αυξηθεί η παραμονή στην εργασία των γυναικών στελεχών μετά τον τοκετό ή την υιοθεσία, ο Όμιλος Maersk από 4 τις Απριλίου 2016 εφαρμόζει μια νέα στρατηγική σχετικά με τις άδειες μητρότητας. Η εφαρμογή μιας νέας πολιτικής μητρότητας θα βελτιώνει πλέον τα οφέλη κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την άδεια μητρότητας για τις εργαζόμενες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η νέα πολιτική περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα που επιτρέπει τη σταδιακή επανένταξη στην εργασία για όλες τις εργαζόμενες στην ξηρά. Η νέα πολιτική υιοθετεί μία νέα άδεια μητρότητας 18 εβδομάδων με πλήρεις αποδοχές για όλες τες εργαζόμενες. Οι άδεις υπόκεινται όμως και σε τοπικούς κανονισμούς εργατικής νομοθεσίας .
Η έρευνα της KPMG για τη Maersk καταλήγει ότι οι πολιτικές για την άδεια μητρότητας έχουν επίδραση στη συμμετοχή του γυναικείου φύλου στην αγορά εργασίας . Οι νέες πολιτικές αντιμετωπίζονται από φορείς και ομάδες συμφερόντων ως θετικές. συμβάλλοντας στην αύξηση των ποσοστών απασχόλησης των γυναικών .
Η νέα πολιτική υποστηρίζει το στόχο για τη διατήρηση των ταλαντούχων γυναικών που εργάζονται στον Όμιλο αλλά και να προσελκύσει ακόμη περισσότερες προκειμένου να προσληφθούν μελλοντικά και άλλα ταλέντα.
Η νέα πολιτική θα βελτιώσει τους όρους για τις γυναίκες που εργάζονται για την Maersk σε τουλάχιστον 51 χώρες, από τις 130 στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Στις ΗΠΑ, πάνω από 1.200 γυναίκες που απασχολούνται θα μπορούν να εξασφαλίσουν 18 εβδομάδες άδεια μετ ‘αποδοχών σε σύγκριση με την τρέχουσα άδεια μετ’ αποδοχών τους (συνήθως 6 εβδομάδες).
Στην Ινδία από 12 εβδομάδες άδειας μητρότητας με αποδοχές η νέα άδεια θα είναι τώρα 18 εβδομάδων.
Εκτός όμως από τις 18 εβδομάδες άδειας μητρότητας, η νέα πολιτική περιλαμβάνει επίσης ένα πρόγραμμα επιστροφής στην εργασία, η οποία δίνει στις/ στους εργαζόμενους την ευκαιρία να εργαστούν 20% λιγότερες ώρες, με πλήρη αμοιβή κατά το πρώτο έτος του τοκετού ή της υιοθεσίας, μέχρι και έξι μήνες μετά την επιστροφή στην εργασία. Η σταδιακή επιστροφή θα επιτρέπει στις γυναίκες εργαζόμενες να έχουν μια ομαλότερη επανένταξη στην εργασία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ