
Η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καλωσορίζει σήμερα, 12 Ιανουαρίου 2016, στο δυναμικό του, τους 76 Δόκιμους Υπαξιωματικούς του έτους 2014, όπως και τους 69 Δόκιμους Σημαιοφόρους που αναμένεται να καταταγούν στο Σώμα στις 3 Φεβρουαρίου 2016.
Από τους πρώτους μήνες ανάληψης των καθηκόντων, ο Υπουργός Θοδωρής Δρίτσας ενεργοποίησε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες προκειμένου να εξεταστούν καταγγελίες για αδικίες που είχαν προκύψει στους συγκεκριμένους διαγωνισμούς, τις οποίες ήδη ως βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε επισημάνει.
Ο όγκος των δεκάδων ενυπόγραφων καταγγελιών που δέχθηκε ο Υπουργός και οι συνεργάτες του από την πρώτη στιγμή και η ανάγκη δικαίωσης των επιλαχόντων, που είχαν αντικειμενικά, λάβει υψηλότερη βαθμολογία από τους επιτυχόντες συνυποψηφίους τους, οδηγούσαν σε μονόδρομο. Εξετάζοντας όλες τις εναλλακτικές δυνατότητες ώστε να μην αδικηθεί κανείς, ο Υπουργός και οι συνεργάτες του, σε συνεργασία και με τα συναρμόδια Υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αλλά και το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, σχεδίασαν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη μεγαλύτερη δυνατή αποκατάσταση αδικηθέντων.
Η δικαίωση των 76 επιλαχόντων Δοκίμων Υπαξιωματικών και 69 επιλαχόντων Δοκίμων Σημαιοφόρων, καθώς και ο διαγωνισμός 49 Λιμενοφυλάκων μέσω ΑΣΕΠ, που προκηρύχθηκε στις αρχές του 2016, αποτελούν έμπρακτη επιβεβαίωση του προσανατολισμού της Κυβέρνησης στις αρχές της διαφάνειας και της αξιοκρατίας, ενώ ενισχύει τη δέσμευση και το στόχο για ένα μόνιμα δικαιότερο σύστημα εισαγωγής στο Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή που δε δίνει αφορμές αμφισβήτησης των διαδικασιών, αλλά αντίθετα θα αναβαθμίζει το κύρος του Σώματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ