
 
															Η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καλωσορίζει σήμερα, 12 Ιανουαρίου 2016, στο δυναμικό του, τους 76 Δόκιμους Υπαξιωματικούς του έτους 2014, όπως και τους 69 Δόκιμους Σημαιοφόρους που αναμένεται να καταταγούν στο Σώμα στις 3 Φεβρουαρίου 2016.
Από τους πρώτους μήνες ανάληψης των καθηκόντων, ο Υπουργός Θοδωρής Δρίτσας ενεργοποίησε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες προκειμένου να εξεταστούν καταγγελίες για αδικίες που είχαν προκύψει στους συγκεκριμένους διαγωνισμούς, τις οποίες ήδη ως βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε επισημάνει.
Ο όγκος των δεκάδων ενυπόγραφων καταγγελιών που δέχθηκε ο Υπουργός και οι συνεργάτες του από την πρώτη στιγμή και η ανάγκη δικαίωσης των επιλαχόντων, που είχαν αντικειμενικά, λάβει υψηλότερη βαθμολογία από τους επιτυχόντες συνυποψηφίους τους, οδηγούσαν σε μονόδρομο. Εξετάζοντας όλες τις εναλλακτικές δυνατότητες ώστε να μην αδικηθεί κανείς, ο Υπουργός και οι συνεργάτες του, σε συνεργασία και με τα συναρμόδια Υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αλλά και το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, σχεδίασαν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη μεγαλύτερη δυνατή αποκατάσταση αδικηθέντων.
Η δικαίωση των 76 επιλαχόντων Δοκίμων Υπαξιωματικών και 69 επιλαχόντων Δοκίμων Σημαιοφόρων, καθώς και ο διαγωνισμός 49 Λιμενοφυλάκων μέσω ΑΣΕΠ, που προκηρύχθηκε στις αρχές του 2016, αποτελούν έμπρακτη επιβεβαίωση του προσανατολισμού της Κυβέρνησης στις αρχές της διαφάνειας και της αξιοκρατίας, ενώ ενισχύει τη δέσμευση και το στόχο για ένα μόνιμα δικαιότερο σύστημα εισαγωγής στο Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή που δε δίνει αφορμές αμφισβήτησης των διαδικασιών, αλλά αντίθετα θα αναβαθμίζει το κύρος του Σώματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ