Η απόφαση των Κινέζων πλοιοκτητών για διαλύσεις μικρής ηλικίας πλοίων οδηγεί σε...

Η απόφαση των Κινέζων πλοιοκτητών για διαλύσεις μικρής ηλικίας πλοίων οδηγεί σε αύξηση των νέων ναυπηγήσεων

118
Η απόφαση των Κινέζων πλοιοκτητών για διαλύσεις μικρής ηλικίας πλοίων οδηγεί σε αύξηση των νέων ναυπηγήσεων

Όπως αναφέρει το Baltic and International Maritime Council (BIMCO) μερίδα Κινέζων πλοιοκτητών έχει προχωρήσει σε διαλύσεις πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου ηλικίας κάτω των δεκαοκτώ ετών, ενώ η διεθνής πρακτική θέλει ένα αντίστοιχο πλοίο να οδηγείται σε διάλυση όταν έχει συμπληρώσει τουλάχιστον δεκαοκτώ χρόνια ζωής.
Συγκεκριμένα, όπως ενημερώνει η BIMCO, οι Κινέζοι πλοιοκτήτες έχουν οδηγήσει σε διάλυση σημαντικό αριθμό πλοίων που είχαν ναυπηγηθεί την περίοδο 1998-2000, ενθαρρυμένοι από ένα διετές κρατικό πρόγραμμα επιδότησης για αποσύρσεις και διαλύσεις πλοίων το οποίο ξεκίνησε το 2013 και το οποίο πήρε παράταση για ακόμα δύο χρόνια στις αρχές του τρέχοντος έτους.
Για την BIMCO η αύξηση του αριθμού των υπό διάλυση πλοίων συνιστά σε κάθε περίπτωση μία θετική εξέλιξη για την ισορροπία της αγοράς, καθώς θα οδηγήσει σε αύξηση των ναυπηγήσεων.
Ο Peter Sand, Chief Shipping Analyst στην BIMCO, σημειώνει με έμφαση ότι σε μία αγορά που κατά τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί η υπερπροσφορά, η διάλυση συνεχίζει να αποτελεί τη μόνη επιλογή για να επιτευχθεί η αναγκαία ισορροπία που έχει ανάγκη η διεθνής αγορά.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.