
Η AstraZeneca, μια από τις κορυφαίες εταιρίες παγκοσμίως στο χώρο της φαρμακευτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε ότι πλέον θα χρησιμοποιεί τις θαλάσσιες συγκοινωνίες στο 70% των διεθνών μεταφορών της, μέσα στους επόμενους 12-18 μήνες.
Ο Julian Wann, διευθυντής μεταφορών και logistics της εταιρείας ανακοίνωσε σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, σε συνέδριο για τις Βιοεπιστήμες στο Λονδίνο τη νέα τάξη πραγμάτων για το φαρμακευτικό κολοσσό.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές είναι ακόμη σημαντικότατες για τις εμπορευματικές αποστολές της εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας το 52% της κίνησης ως προς τον όγκο των αποστολών. Σήμερα το 56% της μεταφοράς φαρμάκων γίνεται συνήθως δια αέρος. Η μείωση στους χρόνους αναμονής στα λιμάνια και στην εκφόρτωση των εμπορευμάτων και οι καλύτερες συνθήκες στα πλοία και στους εμπορευματικούς σταθμούς για τα εύθραυστα προϊόντα που απαιτούν ειδικές θερμοκρασίες και κλιματικές συνθήκες έχει μειώσει κατά πολύ τους «συναγερμούς» ως προς την πιθανή καταστροφή των μεταφερόμενων φαρμάκων
Ένα νέο εργαλείο παρακολούθησης, το Elementum, εφαρμόστηκε πιλοτικά σε ορισμένες τακτικές γραμμές όπου καταγράφεται και παρακολουθείται η θερμοκρασίας των προϊόντων κατά τη μεταφορά.
«Στόχος μας είναι η μείωση της θερμοκρασίας σε όλες τις μεταφορές, την εξάλειψη της απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος, επιτυγχάνοντας συμμόρφωση με τους κανονισμούς για τη διασφάλιση της μεταφοράς εμπορευμάτων», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Wann.
Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ και άλλοι αναλυτές, δήλωσαν επίσης στο συγκεκριμένο συνέδριο ότι οι αερομεταφορές έχουν ήδη χάσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς τα τελευταία χρόνια ειδικά σε φαρμακευτικά προϊόντα όπως τα εμβόλια όπου οι απώλειες ξεπερνούν το 17% του μεριδίου της αγοράς που κατείχαν το 2000.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ