
Η AstraZeneca, μια από τις κορυφαίες εταιρίες παγκοσμίως στο χώρο της φαρμακευτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε ότι πλέον θα χρησιμοποιεί τις θαλάσσιες συγκοινωνίες στο 70% των διεθνών μεταφορών της, μέσα στους επόμενους 12-18 μήνες.
Ο Julian Wann, διευθυντής μεταφορών και logistics της εταιρείας ανακοίνωσε σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, σε συνέδριο για τις Βιοεπιστήμες στο Λονδίνο τη νέα τάξη πραγμάτων για το φαρμακευτικό κολοσσό.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές είναι ακόμη σημαντικότατες για τις εμπορευματικές αποστολές της εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας το 52% της κίνησης ως προς τον όγκο των αποστολών. Σήμερα το 56% της μεταφοράς φαρμάκων γίνεται συνήθως δια αέρος. Η μείωση στους χρόνους αναμονής στα λιμάνια και στην εκφόρτωση των εμπορευμάτων και οι καλύτερες συνθήκες στα πλοία και στους εμπορευματικούς σταθμούς για τα εύθραυστα προϊόντα που απαιτούν ειδικές θερμοκρασίες και κλιματικές συνθήκες έχει μειώσει κατά πολύ τους «συναγερμούς» ως προς την πιθανή καταστροφή των μεταφερόμενων φαρμάκων
Ένα νέο εργαλείο παρακολούθησης, το Elementum, εφαρμόστηκε πιλοτικά σε ορισμένες τακτικές γραμμές όπου καταγράφεται και παρακολουθείται η θερμοκρασίας των προϊόντων κατά τη μεταφορά.
«Στόχος μας είναι η μείωση της θερμοκρασίας σε όλες τις μεταφορές, την εξάλειψη της απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος, επιτυγχάνοντας συμμόρφωση με τους κανονισμούς για τη διασφάλιση της μεταφοράς εμπορευμάτων», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Wann.
Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ και άλλοι αναλυτές, δήλωσαν επίσης στο συγκεκριμένο συνέδριο ότι οι αερομεταφορές έχουν ήδη χάσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς τα τελευταία χρόνια ειδικά σε φαρμακευτικά προϊόντα όπως τα εμβόλια όπου οι απώλειες ξεπερνούν το 17% του μεριδίου της αγοράς που κατείχαν το 2000.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ