
Οι Η.Π.Α. εκτιμάται ότι θα αυξήσουν τις εξαγωγές φυσικού αερίου και θα μετατραπούν σε εξαγωγική χώρα από εισαγωγική που είναι τώρα. Οι εκτιμήσεις αυτές έχουν δημιουργήσει υποθέσεις για τις ανάγκες που θα δημιουργήσει αυτή η αύξηση των εξαγωγών στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Σύμφωνα με αυτές οι Η.Π.Α. θα χρειαστούν περίπου 100 νέα πλοία μεταφοράς LNG. Σε αυτές τις εκτιμήσεις σημαντική επίπτωση έχουν οι πέντε μεγάλες επενδύσεις των Η.Π.Α. για την κατασκευή ισάριθμων σταθμών υγροποίησης φυσικού αερίου, οι οποίοι είναι στο στάδιο της κατασκευής και με την ολοκλήρωσή τους θα μπορούν να υγροποιούν το 12% της παραγωγής φυσικού αερίου των Η.Π.Α. το 2020.
Οι εκπρόσωποι των πέντε σταθμών υγροποίησης αναφέρουν ότι ήδη έχουν συνάψει μακροχρόνιες συμβάσεις με πελάτες οι οποίοι θα αναλάβουν τη μεταφορά του υγροποιημένου φυσικού αερίου σε αγορές του εξωτερικού.
Η εκτίμηση για την κατασκευή 100 νέων πλοίων είναι επόμενο ότι θα επηρεάσει και τη ναυπηγική βιομηχανία. Τα ναυπηγεία των Η.Π.Α. κατασκεύασαν το τελευταίο LNG πριν το 1980 και έκτοτε δεν έχουν ασχοληθεί με την κατασκευή πλοίων του τύπου ενώ κανένα πλοίο μεταφοράς LNG δεν βρίσκεται στην σημαία των Η.Π.Α. Στόχος λοιπόν είναι αυτά τα
πλοία να κατασκευαστούν σε ναυπηγεία των Η.Π.Α., να εγγραφούν στο νηολόγιο της χώρας και να απασχολήσουν Αμερικανούς ναυτικούς (εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν περί τους 4000-5200 ναυτικούς). Με βάση την υφιστάμενη δυναμικότητα των αμερικανικών ναυπηγείων η κατασκευή των 100 πλοίων μπορεί να διαρκέσει ακόμη και 30 έτη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ