
Οι Η.Π.Α. εκτιμάται ότι θα αυξήσουν τις εξαγωγές φυσικού αερίου και θα μετατραπούν σε εξαγωγική χώρα από εισαγωγική που είναι τώρα. Οι εκτιμήσεις αυτές έχουν δημιουργήσει υποθέσεις για τις ανάγκες που θα δημιουργήσει αυτή η αύξηση των εξαγωγών στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Σύμφωνα με αυτές οι Η.Π.Α. θα χρειαστούν περίπου 100 νέα πλοία μεταφοράς LNG. Σε αυτές τις εκτιμήσεις σημαντική επίπτωση έχουν οι πέντε μεγάλες επενδύσεις των Η.Π.Α. για την κατασκευή ισάριθμων σταθμών υγροποίησης φυσικού αερίου, οι οποίοι είναι στο στάδιο της κατασκευής και με την ολοκλήρωσή τους θα μπορούν να υγροποιούν το 12% της παραγωγής φυσικού αερίου των Η.Π.Α. το 2020.
Οι εκπρόσωποι των πέντε σταθμών υγροποίησης αναφέρουν ότι ήδη έχουν συνάψει μακροχρόνιες συμβάσεις με πελάτες οι οποίοι θα αναλάβουν τη μεταφορά του υγροποιημένου φυσικού αερίου σε αγορές του εξωτερικού.
Η εκτίμηση για την κατασκευή 100 νέων πλοίων είναι επόμενο ότι θα επηρεάσει και τη ναυπηγική βιομηχανία. Τα ναυπηγεία των Η.Π.Α. κατασκεύασαν το τελευταίο LNG πριν το 1980 και έκτοτε δεν έχουν ασχοληθεί με την κατασκευή πλοίων του τύπου ενώ κανένα πλοίο μεταφοράς LNG δεν βρίσκεται στην σημαία των Η.Π.Α. Στόχος λοιπόν είναι αυτά τα
πλοία να κατασκευαστούν σε ναυπηγεία των Η.Π.Α., να εγγραφούν στο νηολόγιο της χώρας και να απασχολήσουν Αμερικανούς ναυτικούς (εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν περί τους 4000-5200 ναυτικούς). Με βάση την υφιστάμενη δυναμικότητα των αμερικανικών ναυπηγείων η κατασκευή των 100 πλοίων μπορεί να διαρκέσει ακόμη και 30 έτη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ