
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία, μετά από δεκαεπτά μήνες εντατικών εργασιών, η κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού της Αυστραλίας για μεταφορά LNG με την ονομασία «Ichthys», από την εταιρεία Inpex.
Ο μήκους 890 χιλιομέτρων και με διάμετρο 42 ιντσών αγωγός αποτελεί το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο αγωγό στο νότιο ημισφαίριο, αλλά και τον τρίτο μεγαλύτερο στον κόσμο. Να σημειωθεί ότι για την κατασκευή του αγωγού έχουν χρησιμοποιηθεί 700.000 τόνοι χάλυβα και 550.000 τόνοι ειδικού σκυροδέματος.
Ο αγωγός αναμένεται να παραμείνει σε λειτουργία για τα επόμενα σαράντα χρόνια. Μέσω του αγωγού θα γίνεται η μεταφορά φυσικού αερίου από το κοίτασμα «Ichthys», που βρίσκεται σε απόσταση 200 χιλιομέτρων ανοικτά των ακτών της Δυτικής Αυστραλίας, στις χερσαίες εγκαταστάσεις στο Bladin Point, κοντά στο Darwin, για περαιτέρω επεξεργασία.
Πιο συγκεκριμένα, το αέριο που θα φτάνει στις χερσαίες εγκαταστάσεις κοντά στο Darwin θα ψύχεται και θα υγροποιείται για να περιοριστεί ο όγκος του και να διευκολυνθεί η μεταφορά του. Οι χερσαίες εγκαταστάσεις θα περιλαμβάνουν επιπλέον: δύο τρένα μεταφοράς LNG, εγκαταστάσεις LPG και συμπυκνωμένου αερίου, δεξαμενές αποθήκευσης του επεξεργασμένου φυσικού αερίου, καθώς και μία προβλήτα.
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις με την ολοκλήρωση του έργου και για τις ανάγκες εξαγωγής του αερίου από το λιμάνι του Darwin αναμένεται να απαιτηθεί, σε εβδομαδιαία βάση, η χρήση τριών πλοίων μεταφοράς LNG, ενός πλοίου μεταφοράς LPG, καθώς και ενός ή δύο πλοίων για μεταφορά συμπυκνωμένου αερίου.
Το σύνολο του έργου, που περιλαμβάνει τις υπεράκτιες εγκαταστάσεις άντλησης του αερίου, τον αγωγό μεταφοράς, καθώς και τις προηγμένες χερσαίες εγκαταστάσεις επεξεργασίας, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2016.
Να σημειωθεί ότι το κοίτασμα φυσικού αερίου «Ichthys» μπορεί να παράγει ετησίως μία ποσότητα της τάξης των 8,9 εκατομμυρίων τόνων LNG, περί τους 1,6 τόνους LPG και (μέχρι) 100.000 βαρέλια συμπυκνωμένου αερίου ανά ημέρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ