
Η Γερμανική ναυτιλιακή οικογενειακή επιχείρηση Wessels Reederei, με ιστορία εκατό ετών και με έδρα το Haren στην Κάτω Σαξονία, πέτυχε να λάβει από την Γερμανική κυβέρνηση και συγκεκριμένα από το Ομοσπονδιακό υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας (BMWi) σημαντική οικονομική ενίσχυση για τη μετατροπή ενός από τα 43 πλοία της και συγκεκριμένα το containership Wes Amelie σε πλοίο που θα λειτουργεί με LNG αντί για αργό πετρέλαιο, όπως συμβαίνει σήμερα.
Συγκεκριμένα, ο κοινοβουλευτικός υφυπουργός Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών, Enak Ferlemann, παρέδωσε στη Wessels Reederei την επιταγή με επταψήφιο νούμερο που θα επιτρέψει στην εταιρεία να προχωρήσει με τη μετατροπή του πλοίου της.
Με τη χρήση του LNG θα επιτευχθεί σημαντική μείωση στις εκπομπές ρύπων του πλοίου. Πιο συγκεκριμένα όπως αναφέρει το Ομοσπονδιακό υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας τα οξείδια του θείου θα μειωθούν περισσότερο από 99%, τα οξείδια του αζώτου κατά 90% και οι εκπομπές σε CO₂ κατά 20%.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών το Wes Amelie έχει σχεδιαστεί ως containership μεταφορικής ικανότητας 1.000 TEUs και δραστηριοποιείται στην αγορά της Βόρειας και της Βαλτικής Θάλασσας από το 2011.
Το συγκεκριμένο πλοίο επιλέχθηκε τόσο για μηχανικούς-τεχνικούς λόγους όσο επίσης και για λόγους οικονομικούς, καθώς το κόστος μετατροπής του πλοίου από κινούμενο με αργό πετρέλαιο σε κινούμενο με LNG κρίθηκε λογικό. Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι η Wessels Reederei διαθέτει 15 ακόμα πλοία ίδιου τύπου με το Wes Amelie που αν αποφασιστεί και η δική τους μετατροπή στο μέλλον θα χρειαστούν σημαντικά κεφάλαια για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι μέχρι τώρα οι υπάρχουσες υποδομές που περιλαμβάνουν εγκαταστάσεις υγροποίησης LNG, εγκαταστάσεις αποθήκευσης και εγκαταστάσεις τροφοδοσίας είναι επιεικώς ανεπαρκείς ακόμα και στις περιπτώσεις των μεγαλύτερων λιμανιών της Ευρώπης αλλά και του κόσμου.
Τέλος να σημειωθεί ότι η απόφαση για χρηματοδότηση του containership Wes Amelie εντάσσεται στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό του Γερμανικού υπουργείου Μεταφορών και της Ομοσπονδιακός κυβέρνησης για χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου, που θα επιτρέψει μείωση του κόστους λειτουργίας της ναυτιλιακής βιομηχανίας με όρους προστασίας του περιβάλλοντος. Στα τέλη του Οκτώβρη το Wes Amelie κινούμενο πλέον με LNG θα επανέλθει σε επιχειρησιακή λειτουργία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ