
Hodeidah: ο λιμένας λειτουργεί κανονικά από τις 27 Αυγούστου.
Saleef: ο λιμένας του Saleef έχει επανέλθει σε κανονική λειτουργία από τις 22 Αυγούστου.
Mokha: στις 11 Σεπτεμβρίου και ο λιμένας της Mokha επέστρεψε σε κανονική λειτουργία.
Ras Isa port: Το FSO Safer Marine Terminal παραμένει κλειστό από τις 21 Ιουνίου 2015 και δεν επιτρέπεται η είσοδος σε πλοία εκτός και αν έχει υπογραφεί συμφωνητικό μεταξύ του αγοραστή των φορτίων και της κυβέρνησης της Υεμένης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από την είσοδο στα χωρικά ύδατα της Υεμένης, οι πλοίαρχοι πρέπει να λάβουν ειδική άδεια από το υπουργείο Μεταφορών της χώρας, μέσω του πράκτορα ή των παραληπτών των φορτίων.
Ειδικότερα, θα πρέπει να αποσταλεί η ειδική φόρμα άδειας στην ηλεκτρονική διεύθυνση Yemen.transport@gmail.com, ενώ οι πλοίαρχοι θα πρέπει με συνεχείς υπενθυμίσεις προς το υπουργείο Μεταφορών της Υεμένης να επιμένουν στην παραλαβή της άδειας. Στη συνέχεια, όταν το πλοίο φθάσει στο στενό Bab Al-Mandab, οι πλοίαρχοι θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το Πολεμικό Ναυτικό της Σαουδικής Αραβίας (δίαυλος VHF 16), για να καθοριστεί θέση αγκυροβολίου και να διεξαχθεί η τελική επιθεώρηση.
Η επιθεώρηση, η οποία αφορά το φορτίο και τα πιστοποιητικά που το συνοδεύουν, δεν εμπλέκει καθόλου το πλήρωμα παρά μόνο τον πλοίαρχο. Εάν κριθεί επιτυχής τότε το πλοίο πρέπει να επικοινωνήσει εκ νέου στο δίαυλο VHF 14/16 με την Αρχή του Λιμένος, η οποία θα του καθορίσει νέα θέση αγκυροβολίου μέχρι να εισέλθει τελικώς στο λιμένα.
Να σημειωθεί ότι ορισμένα πλοία μετά από επιθεώρηση του Π.Ν. της Σαουδικής Αραβίας δεν έλαβαν άδεια εισόδου στα χωρικά ύδατα της Υεμένης και κρατήθηκαν από τις αρχές της τελευταίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνέντευξη του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναυάρχου Λ.Σ. Τρύφωνα Κοντιζά
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ