
To UK P&I Club μας υπενθυμίζει πως οι περιορισμοί στην ταχύτητα των πλοίων με σκοπό την προστασία των φαλαινών του Β. Ατλαντικού κοντά στις Αμερικανικές ακτές συνεχίζουν να είναι σε ισχύ.
Ειδικότερα, οι κανονισμοί οι οποίοι αναφέρονται στον 50 CFR 224.105, ορίζουν πως ένα πλοίο το οποίο πλέει μέσα στα όρια των καθορισμένων περιοχών, πρέπει να διατηρεί μια ασφαλή ταχύτητα η οποία δεν θα ξεπερνά τους 10 κόμβους.
Στην περίπτωση που το πλοίο ξεπεράσει τους 10 κόμβους, θα του επιβληθεί πρόστιμο οικονομικής φύσεως εκτός και εάν η αύξηση της ταχύτητας είναι απαραίτητη λόγω δυσμενών συνθηκών που περιορίζουν την δυνατότητα χειρισμών του πλοίου. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πλοηγός θα πρέπει να επιβεβαιώσει την ανάγκη για αύξηση της ταχύτητας και σε περίπτωση που δεν υπάρχει πλοηγός, ο Πλοίαρχος θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη και να καταγράψει στο ημερολόγιο τους λόγους για την παρέκκλιση από τον κανονισμό, το στίγμα του πλοίου την δεδομένη στιγμή, την τωρινή ταχύτητα του πλοίου και το χρονικό διάστημα για το οποίο θα την διατηρήσει.
Φωτο ΑΠΕ EPA-PHOTO/EPA/MATT CAMPBELL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ