
Κλιμάκιο της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) επισκέφθηκε τον λιμένα Ιτέας, όπου είχε συναντήσεις με τον αντιπεριφερειάρχη, τον αντιδήμαρχο και προϊσταμένους όλων των τοπικών Αρχών.
Στη συζήτηση, που έλαβε χώρα στο δημαρχείο της πόλης, εξετάσθησαν τα θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της Λιμενικής Υποδομής, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στα κρουαζιερόπλοια, που παραμένουν σήμερα στο αγκυροβόλια, να παραβάλλουν εκατέρωθεν του προβλήτα, για καλύτερη εξυπηρέτηση αυτών αλλά και των αποεπιβιβαζομένων επιβατών – τουριστών.
Συγκεκριμένα εξετάσθηκαν:
Η εκβάθυνση της λιμενολεκάνης εκατέρωθεν του προβλήτα, καθώς και η αποκοπή προβόλου στην ανατολική πλευρά αυτού, ο οποίος δημιουργεί εμπόδιο στην παραβολή των πλοίων, με αποτέλεσμα να περιορίζεται η δυνατότητα χρησιμοποιήσεως από μεγάλου μήκους κρουαζιερόπλοια. Τα παραπάνω, μαζί με τις αναγκαίες κτιριακές εγκαταστάσεις για αίθουσα επιβατών – passenger terminal – και την προέκταση του υπάρχοντος προβλήτα προς νότο, είναι έργα που μπορούν να προγραμματιστούν και εκτελεστούν σε δύο φάσεις. Για τον σκοπό αυτό, προέχει η κατάρτιση του master plan, το οποίο θα αποτελέσει τον οδηγό για όλες τις ενέργειες και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν.
Πέραν των ανωτέρω έργων υποδομής, συζητήθηκαν επίσης μέτρα που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση των επισκεπτών σε χώρους εκτός λιμενικής ζώνης, καθώς και η χαρτογράφηση των ενδιαφερόντων για τους τουρίστες τόπων, στην ευρύτερη περιοχή του Νομού.
Η συζήτηση ήταν πολύ εποικοδομητική. Από πλευράς τοπικών φορέων υπήρξε έντονο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στον λιμένα της Ιτέας, με τα πολύ ενδιαφέροντα στην ευρύτερη περιοχή μέρη, όπως οι Δελφοί.
Η πλευρά της ΕΕΚΦΝ δήλωσε ότι θα είναι πάντα πρόθυμη να συνδράμει στις προσπάθειες, προκειμένου να μπορέσουν να γίνουν οι σωστοί σχεδιασμοί σε όλες τις φάσεις των έργων, ώστε να ακολουθήσει η προώθησής των, κατ’ αρχάς από τους αρμόδιους τοπικούς φορείς και εν συνεχεία από την κεντρική διοίκηση, λαμβάνοντας υπ’ όψιν και τη δυνατότητα που παρέχουν τα προγράμματα ΕΣΠΑ της Περιφέρειας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ