
To ιστιοφόρο “Club Med 2” ανήκει στην ομώνυμη γνωστή Γαλλική τουριστική εταιρεία.Τους καλοκαιρινούς μήνες πραγματοποιεί κρουαζιέρες στην Μεσόγειο και στην Αδριατική ενώ το χειμώνα στην Καραϊβική.
Έχει μήκος 194 μέτρα, πλάτος 20, ύψος 80 και βύθισμα 5. Έχει 5 κατάρτια, τα οποία ελέγχονται ηλεκτρονικά ενώ το συνολικό εμβαδόν των πανιών του είναι 2400 τ.μ. Μπορεί να φιλοξενήσει στα 8 καταστρώματα του 386 επιβάτες που εξυπηρετούνται απο 214 άτομα πληρώματος. Έχει 186 πλήρως ανακαινισμένες καμπίνες: 55 Club Cabins στο B deck (κατώτερο κατάστρωμα), 67 Club Cabins στο C deck (μεσαίο κατάστρωμα), 48 Club Cabins και 10 σουίτες 115 τετρ. μ. στο D deck (άνω κατάστρωμα), 5 Deluxe Cabins στο F deck (μπροστινό μέρος του πλοίου).
Περιλαμβάνει δύο εστιατόρια, το εστιατόριο “Méditerranée και το Magellan”. Το μπαρ Pacific στο E deck είναι ανοικτό όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας κάθε βράδυ. Όσο για τα σπορ, παρέχονται μαθήματα από ειδικούς εκπαιδευτές, Aquadynamic, Club Med Gym® Cardio training, Pilates, Waterskiing, Wakeboarding, Kayak και Snorkeling.
Το Club Med 2 κατασκευάστηκε το 1992 στη Χάβρη της Γαλλίας και αδερφό του πλοίο είναι το Wind Surf της Windstar ,το οποίο με τη σειρά του είχε κατασκευαστεί ως Club Med 1. Πλην των πανιών έχει 2 πετρελαιοηλεκτρικές μηχανές που του δίνουν πρόωση και ταχύτητα μέχρι 15 κόμβους.
Μαζί με το αδερφό του αποτελούν τα μεγαλύτερα ιστιοφόρα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ