
Στην Υεμένη ο πόλεμος και οι συγκρούσεις συνεχίζονται, αλλά ο Συνασπισμός των φιλοσαουδαραβικών δυνάμεων έχει σημειώσει μικρή πρόοδο προς την επικράτηση στη Σαναά κατά την τελευταία εβδομάδα. Παράγοντες πίσω από την αργή πρόοδο στην κατάληψη της πρωτεύουσας Σαναά είναι ο ορεινός όγκος που δυσχεραίνει τις επιχειρήσεις στην περιοχή, η αντίσταση του τοπικού πληθυσμού αλλά και μια προφανής έλλειψη βούλησης εκ μέρους των δυνάμεων της νότιας Υεμένης που δεν επιθυμεί την ανακατάληψη της πόλης. Ωστόσο διαφαίνεται ότι η Σαουδική Αραβία επιθυμεί τον έλεγχο της Σαναά.
Το λιμάνι στο Άντεν παραμένει ανοιχτό και ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων θεωρείται το πιο ασφαλές μέρος του λιμανιού και είναι επίσης το πιο πολυσύχναστο σύμφωνα με τοπικές πηγές. Η κυκλοφορία από και προς τον λιμένα συνεχίζεται σε διακοπτόμενη βάση.
Το λιμάνι στη Hodeidah θεωρείται ανοικτό μετά την παύση των βομβαρδισμών του Συνασπισμού την περασμένη εβδομάδα αλλά την τρέχουσα εβδομάδα η κατάστασή του είναι ασαφής αφού υπήρξε βομβιστική επίθεση την περασμένη Τρίτη. Παρατηρητές αναλύουν ότι η Hodeidah παραμένει σε κατάσταση υψηλού κινδύνου, αλλά αναφέρεται ότι τα πλοία στην περιοχή προειδοποιούνται πριν από οποιαδήποτε επίθεση.
Σχετικά με τη Λιβύη αξιωματούχοι του ΟΗΕ ανακοινώνουν ότι μια ενιαία κυβέρνηση μπορεί σύντομα να αποτελέσει πραγματικότητα. Ο κ. Gerry Northwood, COO της MAST, δήλωσε ότι η μορφή της νέας κυβέρνησης, ο χρόνος που χρειάζεται για να αναλάβει την εξουσία αλλά και η νέα έδρα της δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί. Η προτεραιότητα της νέας κυβέρνησης, όμως θα είναι να αυξήσει τις εξαγωγές πετρελαίου αλλά και την εξαφάνιση του ISIS. Τουλάχιστον ο ISIS αποτελεί και για τις δύο κυβερνήσεις έναν κοινό εχθρό προκειμένου να ενωθούν.
Πηγή MAST Foto APE/ EPA Khaled El Fiqi
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ