
Ο υπουργός μεταφορών της Σιγκαπούρης Lui Tuck Yew ανακοίνωσε την αμετάκλητη απόφασή του να αποχωρήσει από την πολιτική σκηνή της χώρας και να μην συμμετέχει στις προσεχείς εθνικές εκλογές της χώρας. Ο υπουργός Μεταφορών, ο οποίος διατελούσε και αναπληρωτής υπουργός Άμυνας, υπήρξε εξαιρετικά δημοφιλής στη διεθνή ναυτιλιακή σκηνή. Στα 4 χρόνια της θητεία του προώθησε την λιλιπούτεια νήσο σε διεθνή μητρόπολη της ναυτιλίας ακολουθώντας φιλελεύθερες πολιτικές που μείωναν τον κρατικό παρεμβατισμό ενώ καθιστούσαν τη νήσο φορολογικό παράδεισο για διαχειρίστριες και πλοιοκτήτριες εταιρείες. ¨Ένθερμος υποστηρικτής των ιδιωτικών επενδύσεων σε όλους τους κλάδους των μεταφορών ο υπουργός’ πλήρωσε’ το κόστος των ιδιωτικοποιήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ο υπουργός έλαβε το ρίσκο της ‘ελευθεροποίησης’ της αγοράς σε όλους τους κλάδους των μαζικών μεταφορών της χώρας του λαμβάνοντας τη δυσφορία από πολίτες που δυσανασχετούσαν τόσο για την αύξηση των κομίστρων όσο και για τους έντονους ψιθύρους που αφορούσαν θέματα διαφθοράς και ολογοπωλιακών πρακτικών στα λιμάνια και στις χερσαίες μεταφορές της πόλης- κράτους.
Ο υπουργός είχε διατελέσει αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας και φημιζόταν για την αυστηρή πειθαρχία αλλά και το δυναμισμό του ενώ ανέλαβε ένα χαρτοφυλάκιο που ελάχιστοι πολιτικοί επιθυμούσαν να παραλάβουν από τον πρωθυπουργό. Τα θέματα δημοσιών μεταφορών της Σιγκαπούρης αλλά και η θέση της νήσου στο διεθνή χάρτη της ναυτιλιακής και αεροπορικής σκηνής απαιτούσαν όχι μόνο αυξημένα κρατικά κονδύλια αλλά και λεπτούς χειρισμούς. Σύμφωνα με τοπικά και διεθνή πρακτορεία τα αυξανόμενα προβλήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς της νήσου και η ανεξέλεγκτη κατάσταση στο λαθρεμπόριο και στην πειρατεία στις γύρω περιοχές κόστισαν ακριβά στο πολιτικό μέλλον του ριψοκίνδυνου πολιτικού.
ΦΩΤΟ: EPA/STEPHEN MORRISON
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ