
Oι ομοσπονδιακές αρχές ασφαλείας των πτήσεων της ΗΠΑ (ΝΤSB) δήλωσαν την Τρίτη 25 Ιουλίου ότι η συντριβή του διαστημοπλοίου Virgin Galactic το 2014 προκλήθηκε τελικά από μια άστοχη ενέργεια του συγκυβερνήτη. Οι ερευνητές έκριναν ότι η αεροναυπηγική εταιρεία που παρέδωσε το διαστημόπλοιο δεν είχε προνοήσει για ειδικές δικλίδες ασφάλειας στο σύστημα ώστε να ξεπεραστεί το σφάλμα του συγκυβερνήτη.
Το διαστημόπλοιο μετά το λάθος του συγκυβερνήτη ενώ προσέγγιζε τη γη, έσπασε στην κυριολεξία πάνω από την έρημο Mojave κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής πτήσης. Το ατύχημα σκότωσε το συγκυβερνήτη ενώ τραυματίστηκε σοβαρά ο κυβερνήτης
«Πολλά από τα θέματα ασφάλειας που παρουσιάζονται ως πιθανές αιτίες της καταστροφής δεν προέκυψαν από την καινοτομία της δοκιμαστικής πτήσης εκτόξευσης, αλλά κυρίως από τον ανθρώπινο παράγοντα και τα πιθανά ανθρώπινα λάθη που ήταν ήδη γνωστά σε άλλα μέσα μεταφορών», δήλωσε εκπρόσωπος της ΝΤSB
Η Virgin Galactic πάντως παραμένει απτόητη και έχει προχωρήσει εκ νέου με τα σχέδιά της για διαστημικές- τουριστικές πτήσεις ενώ χτίζει ήδη ένα άλλο σκάφος.
Στελέχη της εταιρείας του Richard Branson έχουν δηλώσει τους τελευταίους μήνες ότι η δέσμευσή της Virgin Galactic για κατασκευή και δρομολόγηση ενός νέου διαστημικού σκάφος δεν έχει ματαιωθεί παρά την συντριβή. Ίδιες πηγές τονίζουν ότι η εταιρεία θα επαναλάβει τις δοκιμαστικές πτήσεις εντός του τρέχοντος έτους. Η εταιρεία οραματίζεται πτήσεις που θα ταξιδεύουν με έξι επιβάτες πάνω από τη Γη προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία. Οι πτήσεις θα εκτελούνται πολύ πάνω από τη γραμμή Kármán (Kármán line), η οποία βρίσκεται σε ύψος 100 χιλιόμετρα / 62 μίλια και θεωρείται το ‘όριο’ μεταξύ της ατμόσφαιρας της Γης και του διαστήματος. Σε αυτό το υψόμετρο η ατμόσφαιρα είναι εξαιρετικά αραιή και οι ταχύτητες που πρέπει να αναπτυχθούν απαιτούν ιδιαίτερη σχεδίαση και τεχνολογική ακρίβεια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ