
															Με τα χρώματα της Furuno Hellas συμμετέχει εφεξής για την αγωνιστική σαιζόν 2015 το ιστιοπλοϊκό σκάφος Giorgio GRE 1290. Η Ιαπωνική εταιρεία ηλεκτρονικών και οργάνων ναυσιπλοΐας εκφράζει έμπρακτα το έντονο ενδιαφέρον της για την Ιστιοπλοΐα και τον Ναυταθλητισμό. Η Furuno Hellas διαθέτει μια μεγάλη και εξειδικευμένη γκάμα ναυτιλιακών οργάνων για ιστιοπλοϊκά σκάφη ενώ η συσσωρευμένη εμπειρία και τεχνογνωσία απο την ποντοπόρο ναυτιλία την καθιστούν σε ηγετική θέση.
«Θέλουμε να στηρίξουμε την ιστιοπλοΐα και την δραστηριότητα στην θάλασσα. Με την χορηγία μας θεωρώ οτι βάζουμε τα θεμέλια για μια μακροπρόθεσμη και με κοινά οφέλη συνεργασία. Τα προϊόντα της Furuno Electronics είναι σχεδιασμένα από ανθρώπους που βρίσκονται στη θάλασσα και απευθύνονται σε όσους απαιτούν αξιοπιστία, υψηλή ποιότητα κατασκευής και τεχνολογία αιχμής» δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ. Γιάννης Παπαευθυμίου, Managing Director της Furuno Hellas A.E.
Η ενέργεια περιλαμβάνει μια σειρά από τους πιο σημαντικούς αγώνες στο επίσημο ημερολόγιο της Επιτροπής Ανοικτής Θαλάσσης όπως το Ράλι Κυκλάδων, η Aegean Regatta και το Ράλι Αργοσαρωνικού. Επικεφαλής της αγωνιστική ομάδας είναι ο γνωστός πολυνίκης ιστιοπλόος Κώστας Μάνθος o οποίος σημείωσε τα εξής: « Με χαρά υποδεχόμαστε τη νέα συνεργασία με την Furuno Hellas, ήδη έχουμε δοκιμάσει τόσο το σκάφος όσο και τα νέα όργανα της Furuno τα οποία θα αποτελέσουν πολύτιμο στοιχείο και καλό συνεργάτη σε κάθε κούρσα. Η Furuno Hellas χαρακτηρίζεται από μια φιλοσοφία που μας εκφράζει απόλυτα. Ειμαι σίγουρος οτι θα συνταξιδέψουμε δίνοντας το στίγμα μας στην φετινή αγωνιστική σαιζόν.
Το σκάφος
To ιστιοπλοϊκό ELAN 40 είναι κατασκευασμένο από την ELAN SLOVENIA. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για το σύστημα καταμέτρησης IMS στην κατηγορία CRUISING
Αρ. Ιστ. GRE 1290
Nαυπηγείο: ELAN
Ολικό μήκος (LOA): 11,90 m
Μέγιστο πλάτος (Bmax): 3,83 m
Βύθισμα (Draft):  2,05 m
Εκτόπισμα (Displacement): 8.000 Kg
Επιφάνεια μαΐστρας (Main 100%): 40,21 m
Μηχανή: VOLVO PENTA 40 HP
Όμιλος: ΝΟΠΦ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ