
Το “Πλοίο της Ειρήνης” υποδέχθηκε η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. στο λιμάνι του Πειραιά, αποδίδοντας τιμές και δώρα στους διοργανωτές και τον πλοίαρχο του πλοίου.
Το “Πλοίο της Ειρήνης” ταξιδεύει κάθε χρόνο σε πολλές χώρες, μεταφέροντας τους «χιμπακούσα», όπως λέγονται στην Ιαπωνία οι επιζήσαντες από τους βομβαρδισμούς της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι (6 και 9 Αυγούστου 1945). Οι «χιμπακούσα» ως πρεσβευτές ειρήνης, διαδίδουν αντιπολεμικά μηνύματα και μοιράζονται τις εμπειρίες τους από τον πυρηνικό όλεθρο και τις συνέπειές του.
Τους επικεφαλής της ξένης αντιπροσωπείας χαιρέτισαν ο αν. υπουργός Ναυτιλίας κ. Θ. Δρίτσας, ο αντιδήμαρχος Πειραιά κ. Α. Αργουδέλλης, ο πρόεδρος του ΟΛΠ Α.Ε. κ.Γιώργος Ανωμερίτης, εκπρόσωποι φορέων και αντιστασιακών οργανώσεων και μαθητές του Ε΄ Γυμνασίου Κερατσινίου.
Μιλώντας προς τους ξένους προσκεκλημένους ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης μεταξύ άλλων τόνισε:
“Ανήκω σε μια γενιά που οργανώθηκε και αγωνίσθηκε για έναν κόσμο χωρίς πυρηνικά όπλα. Σ΄αυτόν τον κόσμο, παρότι αποτρέψαμε έναν πυρηνικό όλεθρο δεν αποτρέψαμε τους τοπικούς πολέμους και τους εμφύλιους σπαραγμούς, πίσω από τους οποίους βρίσκονται πάντα τα συμφέροντα των ισχυρών της γης.
Ο πλανήτης μας σήμερα και πάλι απειλείται. Όχι ευθέως από τους κατέχοντες πυρηνική ενέργεια και όπλα. Απειλείται από τους ηγέτες της παγκόσμιας οικονομικής ολιγαρχίας, οι οποίοι μέσω της εικονικής οικονομίας και της χρηματοπιστωτικής τους δύναμης, επιβάλλονται σε πολιτικές ηγεσίες και στις νόθες αγορές, κάνοντας τους φτωχούς λαούς φτωχότερους και τους πλούσιους πλουσιότερους. Η παγκόσμια οικονομία, η ίδια η δημοκρατία, το περιβάλλον, τα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών, καταπατώνται και συντρίβονται στο όνομα των ολίγων ισχυρών.
Αυτός είναι ο λόγος που τα σημερινά κινήματα πρέπει να οργανωθούν και να αγωνισθούν για τη σημερινή απειλή κατά της ειρήνης και της δημοκρατίας, που είναι η οικονομική εξουσία των δυναστών και δικτατόρων των αγορών”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ