
H TURBOMED S.A. συνεχίζει να πρωτοπορεί στην παροχή υπηρεσιών για turbochargers (T/C) εξελίσσοντας την τεχνογνωσία της στο T/C retrofit (αντικατάσταση παλιάς τεχνολογίας turbocharger με νεότερης). Oι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να εκμοντερνίσουν τα T/C των πλοίων τους είτε πρόκειται για κύρια μηχανή (main engine) είτε για ηλεκτρομηχανή (diesel generator-D/G). Έπειτα απο αυτή την διαδικασία επιτυγχάνεται μείωση κατανάλωσης καυσίμου και αύξηση ισχύος με τον πλέον οικονομικό τρόπο.
Ειδικότερα στην περίπτωση των D/Gs, η εταιρεία προτείνει δύο νέα μοντέλα Τ/Cs, το TM87-X και TM180, κατάλληλα για μηχανές Daihatsu, Yanmar, Mitsubishi, Wartsila, MAN-B&W. Τα καινούρια μοντέλα turbochargers που προτείνει η TURBOMED S.A. έχουν δύο χρόνια εγγυήση και μπορούν να προσφέρουν μία εναλλακτική λύση υψηλής αξιοπιστίας και χαμηλού κόστους.
Τα οφέλη της αντικατάστασης συνοψίζονται ως εξής:
Υδρόψυκτο casing (Τ/C ΤΜ87-Χ)
Eνισχυμένη αντοχή του compressor wheel που κατασκευάζεται σε 5-axis machining center χρησιμοποιώντας υλικά αυξημένης αντοχής
Χαμηλότερο κόστος συντήρησης λόγω μειωμένου αριθμού αναλώσιμων ανταλλακτικών
Χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων λόγω καλύτερου σχεδιασμού
Ειδικός σχεδιασμός για εύκολη εγκατάσταση και συντήρηση ακόμα και από μη εξειδικευμένα μέλη του πληρώματος
Οικονομική και ασφαλής λύση retrofit
Η μελέτη για την επιλογή του κατάλληλου τύπου T/C για retrofit γίνεται με την βοήθεια του Turbo-genius™, ενός εξειδικευμένου λογισμικού προσομοίωσης που αναπτύχθηκε ύστερα από πολύχρονη συνεργασία της TURBOMED S.A. και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ). Το εν λόγω υπολογιστικό εργαλείο μοντελοποιεί τόσο τον υπερπληρωτή όσο και τον κινητήρα diesel επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο να αξιολογηθεί το matching μεταξύ μηχανής και turbocharger.
Το πάθος της εταιρείας για έρευνα και ανάπτυξη (R&D) παραμένει αμείωτο και σταθερό δικαιολογώντας την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ