
H TURBOMED S.A. συνεχίζει να πρωτοπορεί στην παροχή υπηρεσιών για turbochargers (T/C) εξελίσσοντας την τεχνογνωσία της στο T/C retrofit (αντικατάσταση παλιάς τεχνολογίας turbocharger με νεότερης). Oι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να εκμοντερνίσουν τα T/C των πλοίων τους είτε πρόκειται για κύρια μηχανή (main engine) είτε για ηλεκτρομηχανή (diesel generator-D/G). Έπειτα απο αυτή την διαδικασία επιτυγχάνεται μείωση κατανάλωσης καυσίμου και αύξηση ισχύος με τον πλέον οικονομικό τρόπο.
Ειδικότερα στην περίπτωση των D/Gs, η εταιρεία προτείνει δύο νέα μοντέλα Τ/Cs, το TM87-X και TM180, κατάλληλα για μηχανές Daihatsu, Yanmar, Mitsubishi, Wartsila, MAN-B&W. Τα καινούρια μοντέλα turbochargers που προτείνει η TURBOMED S.A. έχουν δύο χρόνια εγγυήση και μπορούν να προσφέρουν μία εναλλακτική λύση υψηλής αξιοπιστίας και χαμηλού κόστους.
Τα οφέλη της αντικατάστασης συνοψίζονται ως εξής:
Υδρόψυκτο casing (Τ/C ΤΜ87-Χ)
Eνισχυμένη αντοχή του compressor wheel που κατασκευάζεται σε 5-axis machining center χρησιμοποιώντας υλικά αυξημένης αντοχής
Χαμηλότερο κόστος συντήρησης λόγω μειωμένου αριθμού αναλώσιμων ανταλλακτικών
Χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων λόγω καλύτερου σχεδιασμού
Ειδικός σχεδιασμός για εύκολη εγκατάσταση και συντήρηση ακόμα και από μη εξειδικευμένα μέλη του πληρώματος
Οικονομική και ασφαλής λύση retrofit
Η μελέτη για την επιλογή του κατάλληλου τύπου T/C για retrofit γίνεται με την βοήθεια του Turbo-genius™, ενός εξειδικευμένου λογισμικού προσομοίωσης που αναπτύχθηκε ύστερα από πολύχρονη συνεργασία της TURBOMED S.A. και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ). Το εν λόγω υπολογιστικό εργαλείο μοντελοποιεί τόσο τον υπερπληρωτή όσο και τον κινητήρα diesel επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο να αξιολογηθεί το matching μεταξύ μηχανής και turbocharger.
Το πάθος της εταιρείας για έρευνα και ανάπτυξη (R&D) παραμένει αμείωτο και σταθερό δικαιολογώντας την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Ρωσία επιτέθηκε στο λιμάνι Πιβντένι, στη νότια Ουκρανία, σήμερα, έγινε γνωστό από Ουκρανούς αξιωματούχους, καθώς κλιμακώνει τα πλήγματα στην περιφέρεια της Οδησσού κατά…

Διήμερη επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025 σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.…

Την ένταξη του νεότευκτου «AEGEAN WINNER» στον στόλο της επισημοποίησε η Arcadia, συμφερόντων των αδελφών Αγγελόπουλου, σε ειδική τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στις ναυπηγικές…

Αζέρικα καύσιμα εισήλθαν στην Αρμενία, στην πρώτη εμπορική συναλλαγή ύστερα από πάνω από τρεις δεκαετίες πολέμων μεταξύ των δύο χωρών, ανακοίνωσε την Παρασκευή 19…

Η αύξηση στις ουρές αναμονής των Capesizes έξω από τους κινεζικούς λιμένες αποτελεί ένδειξη πίεσης στην εφοδιαστική αλυσίδα, η οποία ωστόσο παρουσιάζει συγκεκριμένα ποιοτικά…

Σε μια κίνηση στρατηγικής σημασίας, η Odfjell ανακοίνωσε την έναρξη του πρώτου λειτουργικού «πράσινου διαδρόμου» μεταξύ Βραζιλίας και Ευρώπης. Η πρωτοβουλία, η οποία βασίζεται…

Για «επενδύσεις στην ελληνική ναυτιλία με στόχο την ανάπτυξη, την ασφάλεια και το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας» έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Δεκεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ