
H TURBOMED S.A. συνεχίζει να πρωτοπορεί στην παροχή υπηρεσιών για turbochargers (T/C) εξελίσσοντας την τεχνογνωσία της στο T/C retrofit (αντικατάσταση παλιάς τεχνολογίας turbocharger με νεότερης). Oι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να εκμοντερνίσουν τα T/C των πλοίων τους είτε πρόκειται για κύρια μηχανή (main engine) είτε για ηλεκτρομηχανή (diesel generator-D/G). Έπειτα απο αυτή την διαδικασία επιτυγχάνεται μείωση κατανάλωσης καυσίμου και αύξηση ισχύος με τον πλέον οικονομικό τρόπο.
Ειδικότερα στην περίπτωση των D/Gs, η εταιρεία προτείνει δύο νέα μοντέλα Τ/Cs, το TM87-X και TM180, κατάλληλα για μηχανές Daihatsu, Yanmar, Mitsubishi, Wartsila, MAN-B&W. Τα καινούρια μοντέλα turbochargers που προτείνει η TURBOMED S.A. έχουν δύο χρόνια εγγυήση και μπορούν να προσφέρουν μία εναλλακτική λύση υψηλής αξιοπιστίας και χαμηλού κόστους.
Τα οφέλη της αντικατάστασης συνοψίζονται ως εξής:
Υδρόψυκτο casing (Τ/C ΤΜ87-Χ)
Eνισχυμένη αντοχή του compressor wheel που κατασκευάζεται σε 5-axis machining center χρησιμοποιώντας υλικά αυξημένης αντοχής
Χαμηλότερο κόστος συντήρησης λόγω μειωμένου αριθμού αναλώσιμων ανταλλακτικών
Χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων λόγω καλύτερου σχεδιασμού
Ειδικός σχεδιασμός για εύκολη εγκατάσταση και συντήρηση ακόμα και από μη εξειδικευμένα μέλη του πληρώματος
Οικονομική και ασφαλής λύση retrofit
Η μελέτη για την επιλογή του κατάλληλου τύπου T/C για retrofit γίνεται με την βοήθεια του Turbo-genius™, ενός εξειδικευμένου λογισμικού προσομοίωσης που αναπτύχθηκε ύστερα από πολύχρονη συνεργασία της TURBOMED S.A. και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ). Το εν λόγω υπολογιστικό εργαλείο μοντελοποιεί τόσο τον υπερπληρωτή όσο και τον κινητήρα diesel επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο να αξιολογηθεί το matching μεταξύ μηχανής και turbocharger.
Το πάθος της εταιρείας για έρευνα και ανάπτυξη (R&D) παραμένει αμείωτο και σταθερό δικαιολογώντας την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ