
Φωτό:ΑΠΕ (Παντελής Σαίτας)
Τη δημοσίευση του διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού για την επισκευή και συντήρηση της μεγάλης πλωτής δεξαμενής (“ΠΕΙΡΑΙΑΣ – Ι”, 15.000 ton) ανακοίνωσε ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, με προϋπολογισμό 1.866.500 ευρώ (πλέον ΦΠΑ).
Η εν λόγω πλωτή δεξαμενή του ΟΛΠ είναι κατασκευασμένη από ναυπηγικό χάλυβα και η αξιοπλοΐα της παρακολουθείται και πιστοποιείται από τον ελληνικό νηογνώμονα. Έχει ικανότητα δεξαμενισμού πλοίων εκτοπίσματος μέχρι 15.000 τόνους, κατ’ ανώτατο όριο κατά το δεξαμενισμό. Οι πάσης φύσεως εργασίες στα πλοία που βρίσκονται στις δεξαμενές του ΟΛΠ πραγματοποιούνται από υψηλού επιπέδου εξειδικευμένα συνεργεία της ΝΕΖ όλες τις ημέρες και ώρες του 24ώρου.
Επιπλέον, ο ΟΛΠ διαθέτει στο Πέραμα και τη μικρή πλωτή δεξαμενή (“ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΙΙ”, 4.000 ton), καθώς και δύο ακόμα μόνιμες δεξαμενές στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά.
Οι πλωτές δεξαμενές του ΟΛΠ, που ευρίσκονται στην επισκευαστική βάση Περάματος, αποτελούν τον σημαντικότερο σε αξία και χρησιμότητα εξοπλισμό της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, η λειτουργία των οποίων επιτρέπει την προσέλκυση πελατών και πλοίων για εκτεταμένες ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες, ενώ παράλληλα προσδίδουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη ΝΕΖ, ιδιαίτερα κρίσιμο για την εθνική οικονομία και την ενίσχυση της απασχόλησης στην παρούσα δυσμενή οικονομική συγκυρία.
Με τη δαπάνη αυτού του ύψους, η οποία θα καλυφθεί αποκλειστικά με ίδια κεφάλαια, ο ΟΛΠ αποδεικνύει έμπρακτα, για άλλη μία φορά, τη σημασία που αποδίδει για τη διατήρηση του επισκευαστικού χαρακτήρα της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Πειραιά – Περάματος και την εν γένει ανάπτυξη ναυπηγοεπισκευαστικών δραστηριοτήτων, τα οποία αποτελούν και καταστατικές δεσμεύσεις του.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ