
Το πρώτο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG παρέδωσε η General Dynamics NASSCO στην εταιρεία μεταφορών TOTE, κατά τη διάρκεια πανηγυρικής τελετής που έλαβε χώρα στο ναυπηγείο του San Diego.
Το πλοίο, χωρητικότητας 3.100 TEU που ονομάστηκε Isla Bella, αποτελεί το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου στον κόσμο που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG. Η παραγγελία της TOTE προβλέπει τη ναυπήγηση ενός ακόμη ίδιου πλοίου εντός του 2015.
Τα συγκεκριμένα πλοία διαθέτουν τα εξής τεχνικά χαρακτηριστικά :
TOTE 3100 TEU LNG-Powered Containership
Principal Characteristics
Length Overall: ……………………………………………… 233.0 m
Breadth: …………………………………………………………. 32.2 m
Depth: ……………………………………………………………..18.3 m
Draft: ……………………………………………………………….10.5 m
Propulsion Plant
Main Engine Type: …………. Dual Fuel Slow Speed (x1)
Main Engine Model: ………………MAN 8L70ME-C8.2-GI
Main Engine MCR:………………. 25,191 kW x 104.0 rpm
Main Engine NCR: ………………… 21,412 kW x 98.5 rpm
Aux Engine Type: ……… Dual Fuel Medium Speed (x3)
Speed: ………………………………………………………. 22.0 knots
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ