
Φωτό:ΑΠΕ-ΜΠΕ (Αλέξανδρος Μπελτές)
Συνάντηση του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλία, Θοδωρή Δρίτσα, με τους ναυτιλιακούς συντάκτες πραγματοποιήθηκε σήμερα στο κτίριο του υπουργείου.
Η συνάντηση, στην οποία ήταν παρόν ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του ΥΝΑ καθηγητής Ιωάννης Θεοτοκάς και στελέχη του υπουργείου, είναι η πρώτη μετά την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης και είχε στόχο τη γνωριμία του κ. Δρίτσα με τους δημοσιογράφους του ναυτιλιακού Τύπου.
Στη συζήτηση που ακολούθησε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας δήλωσε ότι δεν υπήρξε ιδανική η μέχρι σήμερα επικοινωνία με τους δημοσιογράφους διότι επέλεξε να καταναλώσει το χρόνο του για την οργάνωση των προτεραιοτήτων του υπουργείου με κυρίαρχο θέμα αυτό της απλήρωτης ναυτικής εργασίας και της ανεργίας των ναυτικών, -πρωταρχική αξιολόγηση άλλωστε που αφορούσε την πλειονότητα των μέχρι σήμερα δελτίων Τύπου του υπουργείου-.
«Λύσαμε προβλήματα πιεστικά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός «όπως αυτό της στελέχωσης της πλοηγικής υπηρεσίας στην οποία έγιναν περικοπές ατόμων σε οργανικές θέσεις με αποτέλεσμα λιμάνια που υποδέχονται κρουαζιερόπλοια να μην διαθέτουν πλοηγικό σταθμό».
Εκτενή αναφορά έκανε ο κ. Δρίτσας για τον τρόπο διεξαγωγής κατάταξης στο Λ.Σ. αξιωματικών και λιμενοφυλάκων τον οποίο χαρακτήρισε ανισότιμο και διαβλητό, υπογραμμίζοντας ότι επιδιώκοντας την αποκατάσταση της νομιμότητας έχει αποσταλεί αιτιολογημένο ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.
Για το μεγάλο θέμα των ημερών, το μεταναστευτικό πρόβλημα, ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, επισήμανε ότι το πρόβλημα θα έχει διάρκεια και θα εντείνεται λόγω των εξελίξεων στις χώρες προέλευσης των προσφύγων και των μεταναστών. «Η κυβέρνηση θα αναλάβει συντονισμένες δράσεις μεταξύ των συναρμόδιων υπουργείων» τόνισε, ζητώντας να σταματήσει η αντιμετώπιση του προβλήματος με μικροπολιτικές και η έντονη εκμετάλλευση από την αντιπολίτευση.
Τέλος, ο κ. Δρίτσας αναφερόμενος στη ναυτική εκπαίδευση δήλωσε ότι είναι σε οξύτατη κρίση. «Μελετάμε τη συνολική αναδιοργάνωση και αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης ενώ θα ενθαρρύνουμε τη στελέχωση των ελληνικών και ελληνόκτητων πλοίων με ελληνικά πληρώματα» κατέληξε ο αναπληρωτής υπουργός.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ