
Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θοδωρή Δρίτσα ενεργοποιούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την κατάταξη 110 δοκίμων υπαξιωματικών και 45 δοκίμων σημαιοφόρων Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. Ταυτόχρονα, αποστέλλεται ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους σχετικά με τη δυνατότητα πρόσληψης 83 επιλαχόντων του διαγωνισμού κατάταξης δοκίμων υπαξιωματικών έτους 2014 και 69 επιλαχόντων του διαγωνισμού δοκίμων σημαιοφόρων έτους 2014, οι οποίοι έλαβαν υψηλότερη βαθμολογία από επιτυχόντες συνυποψηφίους τους.
Τέλος, αποφασίστηκε η τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου για τη διεξαγωγή διαγωνισμού για την κατάταξη στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. σαράντα εννέα συνολικά δοκίμων Λιμενοφυλάκων και η άμεση επαναπροκήρυξή του με νέους όρους.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης ότι το ΥΝΑ διαβεβαιώνει τους ενδιαφερόμενους για την άμεση ανάληψη νομοθετικής πρωτοβουλίας, ώστε να εξασφαλιστεί το δικαίωμα συμμετοχής σε αυτόν όσων έχουν γεννηθεί από 1-1-1988 και μετά.
Σχετικά με τις παραπάνω αποφάσεις ο αναπληρωτής υπουργός δήλωσε:
«Ως αξιωματική αντιπολίτευση διεκδικήσαμε και ως κυβέρνηση δεσμευτήκαμε ότι το σύστημα όλων των διαδικασιών κατάταξης στο Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. θα αλλάξει, ώστε να γίνει δικαιότερο και πλήρως αδιάβλήτο. Από την ανάληψη των καθηκόντων μου δέχθηκα δεκάδες ενυπόγραφες καταγγελίες για τους δυο παραπάνω διαγωνισμούς, που ήδη είχαν διεξαχθεί και εκκρεμούσε η ολοκλήρωσή της διαδικασίας κατάταξης των επιτυχόντων. Τις εξέτασα όλες. Εξέτασα επίσης όλες τις νόμιμες εναλλακτικές δυνατότητες ώστε να περιφρουρηθεί το κύρος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και να μην αδικηθεί κανείς. Η τελική απόφαση θεωρώ ότι είναι η δικαιότερη υπό τις συνθήκες που είχαν ήδη διαμορφωθεί. Διαβεβαιώνουμε τους νέους ανθρώπους που φιλοδοξούν να καταταγούν στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως σημαιοφόροι ή ως υπαξιωματικοί ή ως Λιμενοφύλακες ότι θα αναβαθμίσουμε από δω και πέρα τους κανόνες, τους όρους και τις εγγυήσεις των διαγωνισμών ώστε να μην υπάρξουν στο μέλλον αμφισβητήσεις.
Ενημερώνουμε τέλος ότι εργαζόμαστε ήδη με στόχο τη διαμόρφωση των προϋποθέσεων ίδρυσης Ακαδημίας Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και εισαγωγής σε αυτήν μέσω Πανελληνίων Εξετάσεων, όπως αρμόζει στο Σώμα.»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ