
Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θοδωρή Δρίτσα ενεργοποιούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την κατάταξη 110 δοκίμων υπαξιωματικών και 45 δοκίμων σημαιοφόρων Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. Ταυτόχρονα, αποστέλλεται ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους σχετικά με τη δυνατότητα πρόσληψης 83 επιλαχόντων του διαγωνισμού κατάταξης δοκίμων υπαξιωματικών έτους 2014 και 69 επιλαχόντων του διαγωνισμού δοκίμων σημαιοφόρων έτους 2014, οι οποίοι έλαβαν υψηλότερη βαθμολογία από επιτυχόντες συνυποψηφίους τους.
Τέλος, αποφασίστηκε η τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου για τη διεξαγωγή διαγωνισμού για την κατάταξη στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. σαράντα εννέα συνολικά δοκίμων Λιμενοφυλάκων και η άμεση επαναπροκήρυξή του με νέους όρους.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης ότι το ΥΝΑ διαβεβαιώνει τους ενδιαφερόμενους για την άμεση ανάληψη νομοθετικής πρωτοβουλίας, ώστε να εξασφαλιστεί το δικαίωμα συμμετοχής σε αυτόν όσων έχουν γεννηθεί από 1-1-1988 και μετά.
Σχετικά με τις παραπάνω αποφάσεις ο αναπληρωτής υπουργός δήλωσε:
«Ως αξιωματική αντιπολίτευση διεκδικήσαμε και ως κυβέρνηση δεσμευτήκαμε ότι το σύστημα όλων των διαδικασιών κατάταξης στο Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. θα αλλάξει, ώστε να γίνει δικαιότερο και πλήρως αδιάβλήτο. Από την ανάληψη των καθηκόντων μου δέχθηκα δεκάδες ενυπόγραφες καταγγελίες για τους δυο παραπάνω διαγωνισμούς, που ήδη είχαν διεξαχθεί και εκκρεμούσε η ολοκλήρωσή της διαδικασίας κατάταξης των επιτυχόντων. Τις εξέτασα όλες. Εξέτασα επίσης όλες τις νόμιμες εναλλακτικές δυνατότητες ώστε να περιφρουρηθεί το κύρος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και να μην αδικηθεί κανείς. Η τελική απόφαση θεωρώ ότι είναι η δικαιότερη υπό τις συνθήκες που είχαν ήδη διαμορφωθεί. Διαβεβαιώνουμε τους νέους ανθρώπους που φιλοδοξούν να καταταγούν στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ως σημαιοφόροι ή ως υπαξιωματικοί ή ως Λιμενοφύλακες ότι θα αναβαθμίσουμε από δω και πέρα τους κανόνες, τους όρους και τις εγγυήσεις των διαγωνισμών ώστε να μην υπάρξουν στο μέλλον αμφισβητήσεις.
Ενημερώνουμε τέλος ότι εργαζόμαστε ήδη με στόχο τη διαμόρφωση των προϋποθέσεων ίδρυσης Ακαδημίας Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και εισαγωγής σε αυτήν μέσω Πανελληνίων Εξετάσεων, όπως αρμόζει στο Σώμα.»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ