
Σημαντικές καθυστερήσεις έχουν αρχίσει να εμφανίζονται εκ νέου σε λιμάνια διεθνώς.
Συγκεκριμένα, στα λιμάνια του Ρότερνταμ και της Αμβέρσας, παρατηρούνται καθυστερήσεις ως απόρροια της αύξησης στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Όπως αναφέρει η εταιρεία logistics Contargo, από τον Ιανουάριο του 2015, παρατηρούνται αυξημένοι χρόνοι διαχείρισης καθώς και αύξηση στα λειτουργικά κόστη λόγω συνωστισμού. Στο Ρότερνταμ ο χρόνος αναμονής για τις φορτηγίδες μπορεί να αγγίξει και τις 92 ώρες, ενώ αντίστοιχα στην Αμβέρσα, τις 72 ώρες. Η αύξηση κατά 6% στη διακίνηση TEU που επιτεύχθηκε το 2014, και για τους δύο λιμένες, αναμένεται να συνεχιστεί και για το 2015, γεγονός που ενδέχεται να επιτείνει το πρόβλημα της συμφόρησης του λιμένα.
Εάν η κατάσταση συνεχιστεί, οι χρήστες του λιμένα θα πρέπει να αναδιαμορφώσουν τις υπηρεσίες τους προκειμένου να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα. Από την πλευρά τους, οι αρχές των λιμένων σκοπεύουν να προχωρήσουν σε διαβούλευση με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, ώστε να εφαρμόσουν μέτρα που θα αποσυμφορήσουν, όσο είναι εφικτό τα προαναφερόμενα λιμάνια.
Περαιτέρω, καθυστερήσεις παρατηρούνται και στη Νέα Ζηλανδία, στο λιμάνι του Όκλαντ, καθώς η συμφωνία που επετεύχθη πρόσφατα ανάμεσα στα σωματεία των λιμενεργατών και τις ναυτιλιακές εταιρείες αποδεικνύεται μάλλον ασταθής.
Ειδικότερα, στο Oakland International Container Terminal, σημειώθηκε παύση των εργασιών στα κρηπιδώματα και τις πύλες εισόδου και εξόδου του λιμανιού, λόγω διαμάχης ανάμεσα στους λιμενεργάτες και τη διαχειρίστρια αρχή του λιμένα που αφορούν ζητήματα στελέχωσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ