
Πονοκέφαλο έχει προκαλέσει στις ασφαλιστικές εταιρείες πλοίων το νέο νομοσχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Solvency II. Το νομοσχέδιο θα αφορά στο κόστος κεφαλαίου και θα θέτει τις προϋποθέσεις για τη λειτουργία των ευρωπαϊκών ασφαλιστικών ιδρυμάτων.
Αναλυτικότερα, το νομοσχέδιο αυξάνει το όριο των απαραίτητων κεφαλαίων που πρέπει να διαθέτουν οι ασφαλιστές, γεγονός που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερο κόστος κεφαλαίου, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ειδικοί.
Σύμφωνα με την Patrizia Kern, διευθύντρια της επιτροπής στατιστικών δεδομένων της Διεθνούς Ένωσης για τη Ναυτιλιακή Ασφάλιση (International Union of Marine Insurance/IUMI), οι ναυτιλιακοί κίνδυνοι απαιτούν ένα υψηλό επίπεδο κεφαλαίου σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία Solvency II, και δεδομένης της διαρκώς αυξανόμενης χωρητικότητας του στόλου, τα επιπλέον κόστη θα καταστήσουν την ασφάλιση ορισμένων ναυτιλιακών κινδύνων, οικονομικά ασύμφορη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ