
Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών, εξέφρασε την έντονη ανησυχία του, για την άρνηση ναυτικών στην παροχή ιατρικής φροντίδας για τον ιό του Έμπολα. Τα περιστατικά σημειώθηκαν σε πλοία που προσεγγίζουν λιμάνια χωρών της Δυτικής Αφρικής που πλήττονται από το θανατηφόρο ιό.
Για τα περιστατικά αυτά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) από κοινού με διεθνείς οργανώσεις που εκπροσωπούν το παγκόσμιο εμπόριο, τις μεταφορές και τον τουρισμό επεσήμαναν σε κοινή ανακοίνωσή τους τη σημασία συνεργασίας κυβερνήσεων και οργανισμών για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του ιού.
Υπενθυμίζουμε πως πριν από λίγες ημέρες ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε το τέλος της επιδημίας του ιού Έμπολα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, ενώ την ίδια χρονική περίοδο εξέδωσε αναφορά σχετικά με την πορεία της επιδημίας του ιού στη Γουινέα.
«Η περίπτωση της Γουινέας είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα των επιπλοκών που υπάρχουν μεταξύ της συνεργασίας των υπουργείων Υγείας, των τοπικών φορέων και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας» υποστήριξε ο Οργανισμός.
«Τα αποδοτικότερα μέτρα προστασίας των χωρών που δεν έχουν προσβληθεί ακόμη από τον ιό, είναι η επαρκής ετοιμότητα και η αποτελεσματική ανίχνευση και διάγνωση των πιθανών κρουσμάτων υποστήριξε η ειδική επιτροπή του ΠΟΥ.
Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Υγείας ο μεγαλύτερος κίνδυνος εξάπλωσης και μόλυνσης από τον ιό είναι από τις ιδιωτικές κλινικές.
Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα αναφέρουν πως το 87% των μολύνσεων του ιού μεταξύ των εργαζομένων σε τομείς της υγειονομικής περίθαλψης στην επαρχία της Κενέμα στη Σιέρα Λεόνε προήλθε από ιδιωτικές κλινικές οι οποίες δεν είχαν λάβει τα απαραίτητα μέτρα προστασίας έναντι του ιού Έμπολα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ