
Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών, εξέφρασε την έντονη ανησυχία του, για την άρνηση ναυτικών στην παροχή ιατρικής φροντίδας για τον ιό του Έμπολα. Τα περιστατικά σημειώθηκαν σε πλοία που προσεγγίζουν λιμάνια χωρών της Δυτικής Αφρικής που πλήττονται από το θανατηφόρο ιό.
Για τα περιστατικά αυτά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) από κοινού με διεθνείς οργανώσεις που εκπροσωπούν το παγκόσμιο εμπόριο, τις μεταφορές και τον τουρισμό επεσήμαναν σε κοινή ανακοίνωσή τους τη σημασία συνεργασίας κυβερνήσεων και οργανισμών για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του ιού.
Υπενθυμίζουμε πως πριν από λίγες ημέρες ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε το τέλος της επιδημίας του ιού Έμπολα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, ενώ την ίδια χρονική περίοδο εξέδωσε αναφορά σχετικά με την πορεία της επιδημίας του ιού στη Γουινέα.
«Η περίπτωση της Γουινέας είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα των επιπλοκών που υπάρχουν μεταξύ της συνεργασίας των υπουργείων Υγείας, των τοπικών φορέων και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας» υποστήριξε ο Οργανισμός.
«Τα αποδοτικότερα μέτρα προστασίας των χωρών που δεν έχουν προσβληθεί ακόμη από τον ιό, είναι η επαρκής ετοιμότητα και η αποτελεσματική ανίχνευση και διάγνωση των πιθανών κρουσμάτων υποστήριξε η ειδική επιτροπή του ΠΟΥ.
Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Υγείας ο μεγαλύτερος κίνδυνος εξάπλωσης και μόλυνσης από τον ιό είναι από τις ιδιωτικές κλινικές.
Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα αναφέρουν πως το 87% των μολύνσεων του ιού μεταξύ των εργαζομένων σε τομείς της υγειονομικής περίθαλψης στην επαρχία της Κενέμα στη Σιέρα Λεόνε προήλθε από ιδιωτικές κλινικές οι οποίες δεν είχαν λάβει τα απαραίτητα μέτρα προστασίας έναντι του ιού Έμπολα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ