
Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών, εξέφρασε την έντονη ανησυχία του, για την άρνηση ναυτικών στην παροχή ιατρικής φροντίδας για τον ιό του Έμπολα. Τα περιστατικά σημειώθηκαν σε πλοία που προσεγγίζουν λιμάνια χωρών της Δυτικής Αφρικής που πλήττονται από το θανατηφόρο ιό.
Για τα περιστατικά αυτά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) από κοινού με διεθνείς οργανώσεις που εκπροσωπούν το παγκόσμιο εμπόριο, τις μεταφορές και τον τουρισμό επεσήμαναν σε κοινή ανακοίνωσή τους τη σημασία συνεργασίας κυβερνήσεων και οργανισμών για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του ιού.
Υπενθυμίζουμε πως πριν από λίγες ημέρες ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε το τέλος της επιδημίας του ιού Έμπολα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, ενώ την ίδια χρονική περίοδο εξέδωσε αναφορά σχετικά με την πορεία της επιδημίας του ιού στη Γουινέα.
«Η περίπτωση της Γουινέας είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα των επιπλοκών που υπάρχουν μεταξύ της συνεργασίας των υπουργείων Υγείας, των τοπικών φορέων και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας» υποστήριξε ο Οργανισμός.
«Τα αποδοτικότερα μέτρα προστασίας των χωρών που δεν έχουν προσβληθεί ακόμη από τον ιό, είναι η επαρκής ετοιμότητα και η αποτελεσματική ανίχνευση και διάγνωση των πιθανών κρουσμάτων υποστήριξε η ειδική επιτροπή του ΠΟΥ.
Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Υγείας ο μεγαλύτερος κίνδυνος εξάπλωσης και μόλυνσης από τον ιό είναι από τις ιδιωτικές κλινικές.
Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα αναφέρουν πως το 87% των μολύνσεων του ιού μεταξύ των εργαζομένων σε τομείς της υγειονομικής περίθαλψης στην επαρχία της Κενέμα στη Σιέρα Λεόνε προήλθε από ιδιωτικές κλινικές οι οποίες δεν είχαν λάβει τα απαραίτητα μέτρα προστασίας έναντι του ιού Έμπολα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ