
Κατά τη διάρκεια της δίκης για το ναυάγιο του επιβατηγού πλοίου Sewol, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 304 άνθρωποι στην πλειοψηφία τους μαθητές που συμμετείχαν σε σχολική εκδρομή, οι εισαγγελείς πρότειναν τη θανατική ποινή για τον καπετάνιο Joon-Seok.
Για την τραγωδία που συγκλόνισε τη Νότια Κορέα και όλο τον κόσμο, τον περασμένο Απρίλιο, κατηγορείται και το 15μελές πλήρωμα του επιβατηγού, τρεις δε εξ αυτών αντιμετωπίζουν την κατηγορία της ανθρωποκτονίας.
«Ο Lee Joon-Seok πρέπει να καταδικαστεί σε θανατική ποινή λόγω αποτυχίας εκπλήρωσης του καθήκοντος του», δήλωσε ένας από τους εισαγγελείς ζητώντας την επιβολή της ποινής του θανάτου στον 69χρονο καπετάνιο.
«Κατά τη διάρκεια της δικαστικής έρευνας προσπάθησε να δικαιολογήσει τον εαυτό του ψευδόμενος. Δεν έδειξε καμία μεταμέλεια», πρόσθεσε.
Η κατηγορούσα αρχή πρότεινε η ποινή των τριών άλλων μελών του πληρώματος, που βαρύνονται με το ίδιο κατηγορητήριο, να είναι ισόβια κάθειρξη. Οι εισαγγελείς ζήτησαν επίσης την επιβολή ποινών από 15 έως 30 ετών κάθειρξης σε 11 ακόμη μέλη του πληρώματος που δικάζονται για το ρόλο τους στην τραγωδία.
Η ετυμηγορία και η επιβολή της ποινής θα ανακοινωθούν στις αρχές του Νοεμβρίου. Αν και η θανατική ποινή τελεί σε ισχύ στη Νότια Κορέα, κανείς καταδικασμένος δεν έχει εκτελεσθεί από το 1997. Περί τους 60 θανατοποινίτες παραμένουν στα κελιά των μελλοθάνατων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ