
Κατά τη διάρκεια της δίκης για το ναυάγιο του επιβατηγού πλοίου Sewol, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 304 άνθρωποι στην πλειοψηφία τους μαθητές που συμμετείχαν σε σχολική εκδρομή, οι εισαγγελείς πρότειναν τη θανατική ποινή για τον καπετάνιο Joon-Seok.
Για την τραγωδία που συγκλόνισε τη Νότια Κορέα και όλο τον κόσμο, τον περασμένο Απρίλιο, κατηγορείται και το 15μελές πλήρωμα του επιβατηγού, τρεις δε εξ αυτών αντιμετωπίζουν την κατηγορία της ανθρωποκτονίας.
«Ο Lee Joon-Seok πρέπει να καταδικαστεί σε θανατική ποινή λόγω αποτυχίας εκπλήρωσης του καθήκοντος του», δήλωσε ένας από τους εισαγγελείς ζητώντας την επιβολή της ποινής του θανάτου στον 69χρονο καπετάνιο.
«Κατά τη διάρκεια της δικαστικής έρευνας προσπάθησε να δικαιολογήσει τον εαυτό του ψευδόμενος. Δεν έδειξε καμία μεταμέλεια», πρόσθεσε.
Η κατηγορούσα αρχή πρότεινε η ποινή των τριών άλλων μελών του πληρώματος, που βαρύνονται με το ίδιο κατηγορητήριο, να είναι ισόβια κάθειρξη. Οι εισαγγελείς ζήτησαν επίσης την επιβολή ποινών από 15 έως 30 ετών κάθειρξης σε 11 ακόμη μέλη του πληρώματος που δικάζονται για το ρόλο τους στην τραγωδία.
Η ετυμηγορία και η επιβολή της ποινής θα ανακοινωθούν στις αρχές του Νοεμβρίου. Αν και η θανατική ποινή τελεί σε ισχύ στη Νότια Κορέα, κανείς καταδικασμένος δεν έχει εκτελεσθεί από το 1997. Περί τους 60 θανατοποινίτες παραμένουν στα κελιά των μελλοθάνατων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ