
Για τα διεθνή ύδατα νοτιοδυτικά της Κρήτης στο Λιβυκό Πέλαγος, πλέει σήμερα το αμερικανικό πλοίο Cape Ray, όπου μέσα σε διάστημα 60 ημερών θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει την εξουδετέρωση των χημικών της Συρίας, με τη μέθοδο της υδρόλυσης. Η μεταφόρτωση του άκρως επικίνδυνου φορτίου, (των κοντέινερς με τις χημικές ουσίες της Συρίας), ολοκληρώθηκε τη νύχτα στο λιμάνι Gioia Tauro στη Καλαβρία της Ιταλίας.
Εν τω μεταξύ η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της, ασχολήθηκε και εξέτασε το από 30-6-2014 έγγραφο του Ανοικτού Συντονιστικού Χανίων ενάντια στα χημικά της Συρίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία υποστηρίζει ότι «με όλο το υποστηρικτικό υλικό, που μας στάλθηκε και τις ειδικές μελέτες του Πολυτεχνείου Κρήτης και λοιπές αναφορές, που το συνοδεύουν και ομόφωνα αποφάσισε να στηρίξει τις προσπάθειες του Συντονιστικού και να ενώσει την φωνή και την δύναμη της ΠΝΟ για να αποφευχθεί η «καταστροφή» ή καλύτερα ο καταποντισμός των χημικών όπλων της Συρίας στις ελληνικές θάλασσες και στη Μεσόγειο γενικότερα.
Η Π.Ν.Ο, η οποία και εκπροσωπεί όλους τους Έλληνες ναυτεργάτες, και η οποία και είναι και ιδρυτικό μέλος της Helmepa, καταγγέλει και καταδικάζει τέτοιες ενέργειες από όπου και αν προέρχονται και σε καμία περίπτωση ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ να μετατραπούν οι Έλληνες Πολίτες σε νέα πειραματόζωα και οι θάλασσες μας να μετατραπούν σε χωματερές Χημικών Όπλων με πραγματικά άγνωστες αλλά βέβαιες καταστροφικές και μακρόχρονες συνέπειες για όλους μας και για το παρόν και για το μέλλον.
Τέλος η Ομοσπονδίας μας καλεί την Ελληνική Πολιτεία, όπως αυτή εκπροσωπείται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό της Χώρας και από την Κυβέρνηση γενικότερα, να μην αποδεχθούν και να παρεμποδίσουν, έστω και τώρα την 12ην στιγμή, την επιχειρούμενη καταστροφή των χημικών όπλων της Συρίας στις ελληνικές θάλασσες και στην κλειστή Μεσόγειο, γιατί ακριβώς όλοι γνωρίζουν ότι μια τέτοια επιχείρηση και εκτέλεση είναι μια ιδιαίτερη εγκληματική ενέργεια τόσο σε βάρος των Ελλήνων πολιτών όσο και ολόκληρης της Ευρώπης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Οι αμερικανικές εταιρείες αεροπορικών μεταφορών εμπορευμάτων UPS και FedEx ανακοίνωσαν την Παρασκευή 7 Noεμβρίου ότι καθήλωσαν τους στόλους των αεροσκαφών τους, με περισσότερα από…

Ανοδική πορεία χάραξε η ναυλαγορά των LNG carriers εντός του Οκτωβρίου, σύμφωνα με την Intermodal. Κατά τις τελευταίες ημέρες του περασμένου μήνα, οι ναύλοι…

Η κατασκευή κρουαζιερόπλοιων συνιστά μια εξίσου έντονη δραστηριότητα στον χώρο της ναυτιλίας, με σημαντικά κεφάλαια να κατανέμονται για τη ναυπήγηση των πολυτελών πλοίων. Σύμφωνα…

Την εστίασή της στην αγορά των product tankers επιβεβαίωσε η Euroholdings Ltd, με την απόκτηση ενός MR product tanker, χωρητικότητας 50.000 dwt. Το εν…

Πτώση κατέγραψε η μετοχή της Maersk την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου στον απόηχο των εκτιμήσεων για χαμηλότερα του αναμενομένου κέρδη του δανέζικου κολοσσού. Τα κέρδη…

The third Lofrans’ & MAX POWER Convention unfolded this October at the breathtaking LaLiBay Resort & Spa on Aegina Island. Τhe convention has become…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα υπέγραψαν σήμερα στην Αθήνα κοινή Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας, η οποία αποτυπώνει μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα: η οικονομική ασφάλεια…

Εκ νέου σήμα κινδύνου εξέπεμψε η UK Maritime Trade Operations (UKMTO) στα ανοικτά της Σομαλίας, λίγες μόνο 24ωρα μετά το ρεσάλτο Σομαλών πειρατών σε ελληνόκτητο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ