
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει το ναυπηγικό της πρόγραμμα η εταιρεία Lomar Shipping της οικογένειας του Μιχάλη Λογοθέτη.
Μέσα στο 2013 προχώρησε την τοποθέτηση παραγγελιών για δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 1.100 κουτιών στα ναυπηγεία Yiangzijiang με ημερομηνία παράδοσης στα τέλη του 2015. Επίσης «κτίζει» δύο ακόμη containerships μεταφορικής ικανότητας 2.200 κουτιών το καθένα, στα ναυπηγεία Guangzhou. Ο στόλος της εταιρείας μαζί με τα υπό ναυπήγηση διαθέτει 30 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η συνολική του δύναμη ανέρχεται στα 60 πλοία. Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύεται και με έξι φορτηγά πλοία χωρητικότητας 64.000 τόνων το καθένα συνολικής αξίας 220 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία Lomar Shipping, εκμεταλλευόμενη το πλήγμα που προκάλεσε η διεθνής οικονομική κρίση στην εταιρεία Allocean με έδρα στο Λονδίνο, θυγατρική της αυστραλιανής Allco Finance Group, αγόρασε τον στόλο της που αποτελείτο από δεξαμενόπλοια, LPG (liquid petroleum gas), bulk carriers και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το 2010 η Lomar αποκτά άλλα 10 πλοία. Το 2012 ξεκινάει τις ναυπηγήσεις πλοίων Δίνει παραγγελία για την κατασκευή έξι υπερσύγχρονων φορτηγών πλοίων. Ακολουθεί μία νέα παραγγελία για την ναυπήγηση έξι μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πλοίων τελευταίας τεχνολογίας. Το 2012 υπογράφονται νέα συμβόλαια για την ναυπήγηση έξι ακόμη κοντεϊνεράδικων και πάλι σε κινεζικές γιάρδες.
Πηγή: Newmoney
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ