
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει το ναυπηγικό της πρόγραμμα η εταιρεία Lomar Shipping της οικογένειας του Μιχάλη Λογοθέτη.
Μέσα στο 2013 προχώρησε την τοποθέτηση παραγγελιών για δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 1.100 κουτιών στα ναυπηγεία Yiangzijiang με ημερομηνία παράδοσης στα τέλη του 2015. Επίσης «κτίζει» δύο ακόμη containerships μεταφορικής ικανότητας 2.200 κουτιών το καθένα, στα ναυπηγεία Guangzhou. Ο στόλος της εταιρείας μαζί με τα υπό ναυπήγηση διαθέτει 30 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η συνολική του δύναμη ανέρχεται στα 60 πλοία. Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύεται και με έξι φορτηγά πλοία χωρητικότητας 64.000 τόνων το καθένα συνολικής αξίας 220 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία Lomar Shipping, εκμεταλλευόμενη το πλήγμα που προκάλεσε η διεθνής οικονομική κρίση στην εταιρεία Allocean με έδρα στο Λονδίνο, θυγατρική της αυστραλιανής Allco Finance Group, αγόρασε τον στόλο της που αποτελείτο από δεξαμενόπλοια, LPG (liquid petroleum gas), bulk carriers και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το 2010 η Lomar αποκτά άλλα 10 πλοία. Το 2012 ξεκινάει τις ναυπηγήσεις πλοίων Δίνει παραγγελία για την κατασκευή έξι υπερσύγχρονων φορτηγών πλοίων. Ακολουθεί μία νέα παραγγελία για την ναυπήγηση έξι μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πλοίων τελευταίας τεχνολογίας. Το 2012 υπογράφονται νέα συμβόλαια για την ναυπήγηση έξι ακόμη κοντεϊνεράδικων και πάλι σε κινεζικές γιάρδες.
Πηγή: Newmoney
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ