
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει το ναυπηγικό της πρόγραμμα η εταιρεία Lomar Shipping της οικογένειας του Μιχάλη Λογοθέτη.
Μέσα στο 2013 προχώρησε την τοποθέτηση παραγγελιών για δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 1.100 κουτιών στα ναυπηγεία Yiangzijiang με ημερομηνία παράδοσης στα τέλη του 2015. Επίσης «κτίζει» δύο ακόμη containerships μεταφορικής ικανότητας 2.200 κουτιών το καθένα, στα ναυπηγεία Guangzhou. Ο στόλος της εταιρείας μαζί με τα υπό ναυπήγηση διαθέτει 30 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η συνολική του δύναμη ανέρχεται στα 60 πλοία. Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύεται και με έξι φορτηγά πλοία χωρητικότητας 64.000 τόνων το καθένα συνολικής αξίας 220 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία Lomar Shipping, εκμεταλλευόμενη το πλήγμα που προκάλεσε η διεθνής οικονομική κρίση στην εταιρεία Allocean με έδρα στο Λονδίνο, θυγατρική της αυστραλιανής Allco Finance Group, αγόρασε τον στόλο της που αποτελείτο από δεξαμενόπλοια, LPG (liquid petroleum gas), bulk carriers και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το 2010 η Lomar αποκτά άλλα 10 πλοία. Το 2012 ξεκινάει τις ναυπηγήσεις πλοίων Δίνει παραγγελία για την κατασκευή έξι υπερσύγχρονων φορτηγών πλοίων. Ακολουθεί μία νέα παραγγελία για την ναυπήγηση έξι μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πλοίων τελευταίας τεχνολογίας. Το 2012 υπογράφονται νέα συμβόλαια για την ναυπήγηση έξι ακόμη κοντεϊνεράδικων και πάλι σε κινεζικές γιάρδες.
Πηγή: Newmoney
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ