
Κλιμάκιο της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), πραγματοποίησε επίσκεψη στο λιμένα Ναυπλίου, όπου είχε συναντήσεις με τις τοπικές αρχές και τη διοίκηση του Λιμένα.
Ο δήμαρχος της πόλης και ο Λιμενάρχης, ενημέρωσαν το κλιμάκιο της Ενώσεως για τα σχεδιαζόμενα έργα υποδομής του λιμένα, τα οποία πρόκειται να αρχίσουν σύντομα και αφορούν κυρίως την εκβάθυνση της λιμενολεκάνης και του διαύλου που οδηγεί τα πλοία στις θέσεις παραβολής. Η σημερινή κατάσταση δεν επιτρέπει στα περισσότερα πλοία να εισέλθουν στον λιμένα, με αποτέλεσμα να παραμένουν στο αγκυροβόλιο.
Εκτός από τα έργα της εκβάθυνσης που θα φτάσει τα 8,90 μέτρα, προβλέπεται και η κατασκευή επιβατηγού σταθμού (passengers terminal) εντός της λιμενικής ζώνης και έμπροσθεν του σημείου παραβολής των πλοίων. Το τελευταίο αυτό έργο, μαζί με τα άλλα μέτρα που προβλέπονται για τον τομέα ασφάλειας (maritime security), θα αναβαθμίσουν την όλη δομή του λιμένα και θα του δώσουν προοπτική ανάπτυξης.
Ο δήμαρχος της πόλης και οι εκπρόσωποι του επιχειρηματικού χώρου, εξέφρασαν τις ευχαριστίες προς το κλιμάκιο της Ενώσεως και την ικανοποίησή των για την εποικοδομητική συζήτηση, που αφορούσε και άλλα αναγκαία μέτρα εξυπηρέτησης των πλοίων και των δι’ αυτών διακινουμένων επιβατών – τουριστών, με στόχο την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στον λιμένα.
Οι εκπρόσωποι της Ενώσεως ανέφεραν ότι, οι εμπειρίες από τέτοιου είδους πρωτοβουλίες και ενέργειες εξετάσεως των προβλημάτων του κάθε λιμένα, από κοινού με τους αρμόδιους φορείς, έχει αποδώσει καρπούς και είναι βέβαιο ότι, από τη θέληση και διάθεση του κάθε αρμόδιου και υπεύθυνου, εξαρτάται και ο βαθμός προόδου, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι στόχοι που δεν είναι άλλοι από την ανάπτυξη της κοινωνίας της ευρύτερης περιοχής των λιμένων προσεγγίσεως κρουαζιεροπλοίων και γενικότερα τα οφέλη για την οικονομία της χώρας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ