
Σε εκπτώσεις ανάλογα με τον όγκο των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων και σε μείωση των τιμολογίων ρευματοδότησης των transit εμπορευματοκιβωτίων-ψυγείων, αλλά και της διακίνησης transshipment εμπορευματοκιβωτίων προχωρά η ΟΛΘ Α.Ε. από την 1η Ιανουαρίου 2014.
Όπως σημείωσε σήμερα μιλώντας σε επιχειρηματίες στα Σκόπια ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης οι λεπτομέρειες των νέων ρυθμίσεων θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες στη Θεσσαλονίκη. Όπως είπε αυτές οι εξελίξεις αφορούν ιδιαιτέρως τις επιχειρήσεις των Σκοπίων, αφού χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες υπηρεσίες. Ο ίδιος υπογράμμισε, επίσης, ότι από τον προσεχή Μάρτιο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολογεί τακτικά εμπορικά τρένα από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα Σκόπια, προσφέροντας έναν ακόμη εναλλακτικό τρόπο μεταφοράς φορτίων. «Για την εξυπηρέτηση του εμπορίου της χώρας σας, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι η πλέον σύντομη, οικονομική και αποδοτική εναλλακτική» είπε χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας παράλληλα ότι «η χώρα σας είναι η πλέον σημαντική για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα χύδην ξηρά και γενικά φορτία».
Το 2012 από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διακινήθηκαν προς τα Σκόπια περίπου 2,16 εκατομμύρια τόνοι χύδην ξηρών και γενικών φορτίων. Την τριετία 2010 – 2012 η διακίνηση χύδην ξηρού και γενικού φορτίου από και προς την ΠΓΔΜ αυξήθηκε κατά 13,32% αντικατοπτρίζοντας την δυναμική των εμπορευματικών ροών.
Σε ότι αφορά την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, παρουσιάζει συνεχή αύξηση από το 2010. Το 2012 η χρονιά έκλεισε με 23.466 TEU (αύξηση 13,35% την περίοδο 2010-2012). Οι επιχειρήσεις της ΠΓΔΜ διακίνησαν το 2012 το 58,24% των transit εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα μικρό ποσοστό της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων πραγματοποιείται με σιδηρόδρομο (το ποσοστό το 2012 ήταν κοντά στο 5%).
Η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι εταιρείες της ΠΓΔΜ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και ο ρόλος που διαδραματίζουν στην ανάπτυξη της διακίνησης του λιμένα, δημιουργούν την υποχρέωση της συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από την πλευρά του λιμένα σημείωσε ο κ. Αγγελούδης. Ταυτόχρονα επισήμανε ότι προκειμένου να βελτιωθεί η λειτουργικότητα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια η ΟΛΘ ΑΕ πραγματοποίησε επενδύσεις 30 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του υφιστάμενου μηχανολογικού εξοπλισμού αλλά και προμήθειας νέων μηχανημάτων, ενώ προγραμματίζει για τα επόμενα χρόνια ανάλογη δαπάνη, ώστε να βρίσκεται τεχνολογικά στο καλύτερο δυνατό σημείο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι θαλάσσιοι ελέφαντες, το κυριότερο είδος φώκιας στον κόσμο, αποδεκατίστηκαν από τη γρίπη των πτηνών, προειδοποιούν οι επιστήμονες, βασιζόμενοι στη ραγδαία μείωση του πληθυσμού…

Η DHL Group προχωρά σε ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά εγχειρήματά της στην Ασία, δεσμεύοντας 1 δισ. ευρώ έως το 2030 για την αναβάθμιση…

Το 2025 οδεύει με βεβαιότητα προς τη λίστα των τριών θερμότερων ετών που έχουν καταγραφεί ποτέ, σύμφωνα με την υπηρεσία κλιματικής παρακολούθησης Copernicus της…

Η Fleet Management Limited έχει ισχυρό παγκόσμιο αποτύπωμα. Πόσο σημαντική είναι η ελληνική ναυτιλιακή αγορά για τη συνολική στρατηγική σας; Η ομάδα έχει αναπτυχθεί…

Η Σερβία εξασφάλισε τρίμηνη αναστολή σχετικά με τη ρωσικής ιδιοκτησίας πετρελαϊκή εταιρία NIS, που υπόκειται σε κυρώσεις από τις ΗΠΑ οι οποίες απειλούν τον…

Η επιβίωση των πιγκουίνων Χούμπολτ, ενός είδους πτηνών που κατοικούν σε βραχώδεις ακτογραμμές της Χιλής, συνεχίζει να απειλείται αδιάλειπτα από παράγοντες όπως η κλιματική…

Η ξαφνική επιβράδυνση των κινεζικών αγορών αμερικανικής σόγιας, μόλις λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της εμπορικής εκεχειρίας ΗΠΑ-Κίνας, δημιουργεί νέα αβεβαιότητα, όπως αναφέρει το…

Η συνεργασία της ΕΤΜΕ και των Ναυπηγείων Σαλαμίνας – Salamis Shipyards με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας περνά στη φάση υλοποίησης, με την έναρξη των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ