
Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2014 θα ξεκινήσουν τα εμπορευματικά σιδηροδρομικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη Θεσσαλονίκη προς τα Σκόπια και τη Σόφια.
Αυτό αποφασίστηκε σήμερα κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΟΛΘ ΑΕ με τη συμμετοχή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου, αλλά και εκπροσώπων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, της Ομοσπονδίας Ναυτικών Πρακτόρων Ελλάδος, του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, του Συλλόγου Μεταφορέων Θεσσαλονίκης και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος.
Στη σύσκεψη, την οποία συγκάλεσε η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ, ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαίωσε ότι όλες οι προαπαιτούμενες ενέργειες για την καθιέρωση των δύο δρομολογίων (ημέρες, ώρες, τιμολογιακή πολιτική κ.λπ.) θα έχουν ολοκληρωθεί εντός του Ιανουαρίου, ώστε μέχρι το Μάρτιο και τα δύο να έχουν ξεκινήσει.
Μετά το τέλος της σύσκεψης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε Στυλιανός Αγγελούδης δήλωσε: «Η υλοποίηση αυτής της συνεργασίας αποσκοπεί στην ενίσχυση του ρόλου του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως κόμβου συνδυασμένων μεταφορών προς τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ειδικά η σιδηροδρομική μεταφορά φορτίων από και προς τα κρηπιδώματα της ΟΛΘ ΑΕ συνιστά ικανή και αναγκαία συνθήκη για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που το λιμάνι προσφέρει στους πελάτες του, ενώ μπορεί να εξελιχθεί σε κίνηση – κλειδί για τη στρατηγική αναβάθμιση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Γι’ αυτό, άλλωστε, η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ άσκησε όλη την πίεση και την επιρροή της για τη διευθέτηση ενός θέματος, που –όπως φάνηκε από τη σύσκεψη- «καίει» το σύνολο του εμπορικού κόσμου και των παραγόντων του κλάδου των μεταφορών».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ