
H APM Terminals υπέγραψε συμβόλαιο αξίας $460 εκατομμυρίων με ένα Ολλανδικό κονσόρτιουμ εταιρειών για την κατασκευή της πρώτης φάσης ενός νέου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στην Κόστα Ρίκα. Το κονσόρτιουμ Van Oord & Bam International θα ξεκινήσει τις εργασίες κατασκευής του Moin Container Terminal, χωρητικότητας 1,3 εκ. TEU, το πρώτο τρίμηνο του 2014. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κονσόρτιουμ κατασκευάζει και το χωρητικότητας 8,5 εκ. TEU “Maasvlakte 2” στο οποίο η APM Terminals θα διαχειρίζεται ένα από τους δύο νέους τερματικούς σταθμού. Μάλιστα η APM Terminals έχει μείνει απόλυτα ευχαριστημένη τόσο από την τήρηση του χρονοδιαγράμματος όσο και από την τήρηση του προϋπολογισμού του έργου. Για το λόγο αυτό ο Tiemen Meester Αντιπρόεδρος της APM Terminals δήλωσε ότι «Εκτιμούμε ότι μπορούν με την ίδια συνέπεια να κατασκευάσουν και το Moin Container Terminal, το μεγαλύτερο έργο υποδομής στην Κόστα Ρίκα».
Ο νέος τερματικός σταθμός θα κατασκευαστεί στο Puerto Limon το οποίο το 2012 διαχειρίστηκε πάνω από 1.000.000 TEUs (αύξηση 16% σε σχέση με το 2011). Ο νέος τερματικός σταθμός θα μπορεί να εξυπηρετεί πλοία χωρητικότητας μέχρι 12.000 TEU, τα οποία θα μπορούν να διαπλεύσουν την Διώρυγα του Παναμά, με το πέρας των εργασιών διαπλάτυνσης το 2015. Προς το παρόν το Puerto Limon μπορεί να εξυπηρετήσει πλοία με μέγιστη χωρητικότητα τα 2500 TEU. Συνολικά η APM Terminals αναμένεται να επενδύσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια στον τερματικό σταθμό ο οποίος με την ολοκλήρωση και της τελευταίας φάσης κατασκευής θα έχει χωρητικότητα 2,7 εκ. TEU. Η APM είχε κερδίσει σχετικό διαγωνισμό παραχώρησης το 2011, με διάρκεια 33 έτη.
Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.eu
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ