
Tις ενέργειες της διοίκησης της Ανώνυμης Εταιρείας Διώρυγας Κορίνθου καταγγέλει με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία:
«Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με σημερινό έγγραφο της προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μουσουρούλη καταγγέλλει ως εντελώς απαράδεκτη την στάση και τις ενέργειες της διοίκησης της Ανώνυμης Εταιρείας Διώρυγας Κορίνθου (Α.Ε.ΔΙ.Κ),. με την οποία χωρίς κανένα δικαίωμα και όλως παρανόμως ενέταξε από 1-1-2013 τους ναυτικούς που απασχολεί στις ρυθμίσεις των διατάξεων του Ν. 4024/2011 περί του ενιαίου μισθολογίου-βαθμολογίου των δημοσίων υπαλλήλων, καταργώντας έτσι πραξικοπηματικά και αυθαίρετα αυτή την ίδια την έννοια του «ναυτικού» όπως αυτή ορίζεται από τον Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου και τον Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου και αγνοώντας προκλητικά τις ειδικότερες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας του Κλάδου και όλες τις σχετικές διατάξεις περί του ναυτικού επαγγέλματος.
Από την απλή ανάγνωση των σχετικών διατάξεων του Ν.4024/2001 αβίαστα προκύπτει ότι στις εν λόγω διατάξεις σε καμία περίπτωση δεν υπάγονται οι ναυτικοί της Α.Ε.ΔΙ.Κ., οι οποίοι προσλαμβάνονται και απασχολούνται ως πλοηγοί και μέλη πληρωμάτων πλοηγίδων της Διώρυγας Κορίνθου με ναυτικά φυλλάδια, αμειβόμενοι με τις εκάστοτε ισχύουσες Σ.Σ.Ε. του κλάδου τους και ασφαλιζόμενοι και φορολογούμενοι όπως οι λοιποί Έλληνες ναυτικοί και ως εκ τούτου σε καμία περίπτωση δεν είναι, ούτε εξομοιώνονται με τους δημόσιους υπαλλήλους.
Σχετική εξώδικη διαμαρτυρία απέστειλε το ίδιο το σωματείο των εργαζομένων ναυτικών-πλοηγών και συγκροτημένων πληρωμάτων της Διώρυγας Κορίνθου, το οποίο γνωστοποίησε και στην Ομοσπονδία μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ