
Tις ενέργειες της διοίκησης της Ανώνυμης Εταιρείας Διώρυγας Κορίνθου καταγγέλει με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία:
«Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με σημερινό έγγραφο της προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μουσουρούλη καταγγέλλει ως εντελώς απαράδεκτη την στάση και τις ενέργειες της διοίκησης της Ανώνυμης Εταιρείας Διώρυγας Κορίνθου (Α.Ε.ΔΙ.Κ),. με την οποία χωρίς κανένα δικαίωμα και όλως παρανόμως ενέταξε από 1-1-2013 τους ναυτικούς που απασχολεί στις ρυθμίσεις των διατάξεων του Ν. 4024/2011 περί του ενιαίου μισθολογίου-βαθμολογίου των δημοσίων υπαλλήλων, καταργώντας έτσι πραξικοπηματικά και αυθαίρετα αυτή την ίδια την έννοια του «ναυτικού» όπως αυτή ορίζεται από τον Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου και τον Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου και αγνοώντας προκλητικά τις ειδικότερες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας του Κλάδου και όλες τις σχετικές διατάξεις περί του ναυτικού επαγγέλματος.
Από την απλή ανάγνωση των σχετικών διατάξεων του Ν.4024/2001 αβίαστα προκύπτει ότι στις εν λόγω διατάξεις σε καμία περίπτωση δεν υπάγονται οι ναυτικοί της Α.Ε.ΔΙ.Κ., οι οποίοι προσλαμβάνονται και απασχολούνται ως πλοηγοί και μέλη πληρωμάτων πλοηγίδων της Διώρυγας Κορίνθου με ναυτικά φυλλάδια, αμειβόμενοι με τις εκάστοτε ισχύουσες Σ.Σ.Ε. του κλάδου τους και ασφαλιζόμενοι και φορολογούμενοι όπως οι λοιποί Έλληνες ναυτικοί και ως εκ τούτου σε καμία περίπτωση δεν είναι, ούτε εξομοιώνονται με τους δημόσιους υπαλλήλους.
Σχετική εξώδικη διαμαρτυρία απέστειλε το ίδιο το σωματείο των εργαζομένων ναυτικών-πλοηγών και συγκροτημένων πληρωμάτων της Διώρυγας Κορίνθου, το οποίο γνωστοποίησε και στην Ομοσπονδία μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ