
Το τρίτο Ετήσιο Συνέδριο που διοργάνωσε το Portal Safety4Sea, μια κοινωφελής εκδήλωση, ολοκληρώθηκε επιτυχώς στις 3 Οκτωβρίου 2012 στην Αθήνα καλύπτοντας ένα ευρύ πεδίο ναυτιλιακών θεμάτων σχετικών με την Ασφάλεια, την Ποιότητα και την Προστασία του Περιβάλλοντος.
Στην εκδήλωση προσήλθαν περισσότεροι από 350 σύνεδροι, εκπροσωπώντας περισσότερες από 175 εταιρείες. Η εκδήλωση οργανώθηκε απο την SQE Marine Group και υποστηρίχθηκε από τις χορηγούς εταιρείες Aspida Maritime Security, Dorian Hellas, Transmar Shipping και Seamar Management SA. Επίσης υποστηρίχθηκε από τις NAMEPA, Green Award, ΕΛΙΝΤ, IFSMA, Maritime Piracy Humanitarian Response Programme, SaveOurSeafarers και Intermanager
Κατά την εναρκτήρια ομιλία του, ο κ. Απόστολος Μπελόκας, ως προεδρεύων του συνεδρίου συνόψισε τους στόχους της κοινωφελούς εκδήλωσης, οι οποίοι περιλάμβαναν την ενημέρωση σχετικά με την Ναυτιλιακή ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος, τις βέλτιστες πρακτικές που την εξασφαλίζουν, καθώς και την ανταλλαγή ιδεών πάνω σε αυτά τα θέματα.
Οι παρουσιάσεις έλαβαν χώρα σε τέσσερα μέρη ως εξής:
Μέρος πρώτο: Ανταλλαγή Απόψεων των φορέων του κλάδου
Ο κ. Clay Maitland από την NAMEPA μίλησε για το πώς μπορεί να εξασφαλιστεί η ασφάλεια στη Ναυτιλία κατά τη διάρκεια της χρηματοοικονομικής κρίσης.
Ο κ. Παναγιώτης Γιαννούλης από EΛΙΝΤ , αναφέρθηκε στις νέες περιβαλλοντικές νομοθετικές εξελίξεις στη Ναυτιλία και στις καινοτόμες τεχνολογίες για αειφόρο ανάπτυξη.
Ο κ. Γιώργος Γουρδομιχάλης , από την G. Bros Maritime SA, αναφέρθηκε στην οικονομική κρίση και το πλαίσιο εφαρμογής των κανονισμών από την προοπτική ενός διαχειριστή πλοίου.
Ο Capt. John Dickie από IFSMA, παρουσίασε τις απόψεις του για το αν ένας πλοίαρχος θεωρείται ο υπερήρωας ή ο κακός σε ένα ατύχημα.
Μέρος δεύτερο: Το Ανθρώπινο Στοιχείο
Ο κ. Απόστολος Μπελόκας, Αρχισυντάκτης του Safety4sea.com, παρουσίασε τις νέες εξελίξεις του STCW και ανέλυσε το κατα πόσο τηρούνται σωστά.
Ο κ. Δημήτρης Φωκάς του Angelicoussis Shipping Group, παρουσίασε ένα μοντέλο εκπαίδευσης που εφαρμόζεται στην εταιρεία του και εξήγησε την εφαρμογή του από την πλευρά της Διαχειρίστριας Εταιρείας.
Ο κ. Μιχάλης Πανταζόπουλος από την LISCR Hellas, ανέλυσε την εφαρμογή του MLC από την πλευρά της σημαίας.
Ο κ. Μιχάλης Σιγάλας, από τον ελληνικό Lloyd’s Register, ανέλυσε την εφαρμογή του MLC από την πλευρά της κλάσης.
Μέρος τρίτο: Πρόληψη Ατυχημάτων & Προληπτικές Πρακτικές
Ο κ Nick Milner από το UK P&I Club , παρουσίασε την προσέγγιση του UK P&I για τη διαχείριση του ρίσκου και την πρόληψη της απώλειας.
Ο κ. Γιώργος Γαϊτάς του δικηγορικού γραφείου Chalos & Co , κάλυψε ζητήματα σχετικά με το MARPOL και τη νομοθεσία στις ΗΠΑ.
Ο κ. Kevin P. Gilheany από Maritime Compliance International, ανέλυσε τις διαφορετικές απόψεις μεταξύ των Διαχειριστών Πλοίου και του Λιμενικού Σώματος.
Ο κ. Mark Clark, διευθυντής του Navigate Response, έκλεισε τη συνεδρία παρουσιάζοντας πρακτικές και αδυναμίες χειρισμού των social media κατά τη διάρκεια ανός ατυχήματος.
Μέρος τέταρτο: Ασφάλεια και καταπολέμηση της πειρατείας
Ο Capt. Kuba Szymanski από InterManager, παρουσίασε τις ενέργειες για την καταπολέμηση της πειρατείας της καμπάνιας SaveOurSeafarers.
Ο Dr. Dominic Donald από Aegis Advisory, αναφέρθηκε στην πτώση της πειρατείας στην Ανατολική Αφρική και τις συνέπειες της.
Ο κ. Πάνος Γ. Μωραϊτης από την Aspida Maritime Security, ανέλυσε τις προκλήσεις που αντιμέτωπιζει ένας πάροχος υπηρεσιών ασφάλειας στη Ναυτιλία.
Ο κ. Chirag Bahri από Maritime Piracy Humanitarian Response Programme , παρουσίασε το πώς η πειρατεία επηρεάζει τους ναυτικούς και τις οικογένειες τους.
Ο κ. LT Musaad Allaban Naples Maritime Liaison Office, παρουσίασε πώς το ναυτικό των ΗΠΑ συντονίζει πολεμικά και εμπορικά πλοία.
Ο κ. Michael Powel FNI από Cardinal Point Marine Ltd, ολοκλήρωσε την τελευταία παρουσίαση του συνεδρίου με θέματα σχετικά με την χρήση ενόπλων για την ασφάλεια των πλοίων.
Και τα τέσσερα μέρη ολοκληρώθηκαν με συζήτηση με τους ομιλητές και ανταλλαγή απόψεων με το κοινό.
Τέλος, ο προεδρεύων του συνεδρίου κ. Απόστολος Μπελόκας, Ιδρυτής και Αρχισυντάκτης του Safety4Sea.com, ευχαρίστησε τους συνέδρους για τη συμμετοχή τους και επίσης εξέφρασε τις ειλικρινείς ευχαριστίες και την ευγνωμοσύνη του στους ομιλητές, τους υποστηρικτές και τους χορηγούς για την άριστη συνεισφορά τους στην επίτευξη των στόχων του συνεδρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση, φωτογραφίες, παρουσιάσεις των ομιλητών σε PDF ή το DVD τις εκδήλωσης μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.Safety4Sea.com.
Σχετικά με το www.Safety4Sea.com
Το Safety4Sea είναι ένα κοινοφελής προσπάθεια για την βελτίωση της κατανόησης της σημασίας της ναυτιλιακής Ασφάλειας και Προστασίας του Περιβάλλοντος και έχει ως σκοπό την προώθηση των βέλτιστων πρακτικών και της Περιβαλλοντικής Αριστείας.
Σχετικά με το www.SQEmarinegroup.com
Ο ναυτιλιακός όμιλος SQE παρέχει Συμβουλευτικές και Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες σε θέματα Ναυτιλιακής Ασφάλειας, Ποιότητας και προστασίας Περιβάλλοντος, λειτουργόντας σύστημα σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001 και ένα Εκπαιδευτικό κέντρο πιστοποιημένο απο το LLOYDS και το DNV.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ